رسانه های اجتماعی نباید توسط کارکنان جوان مدیریت شوند

چند سال پیش شرکت ها به کسانی که زیر 25 سال داشتند برای درک کانال ها نیاز داشته باشند، اما اکنون که کانال های رسانه های اجتماعی در اکثر شرکت ها به خوبی درک شده است، آیا زمان آن نیست که اطمینان حاصل شود که این کانال ها توسط کارکنان بالغ مدیریت شوند؟

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) چند سال پیش، سیستم عامل های اجتماعی سازمانی توسط افراد زیر 25 سال اداره می شد، زیرا تنها کسانی بودند که واقعا این سیستم عامل ها را درک کرده بودند. این ممکن است درست باشد، با این حال، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تکامل پیدا کرده اند و بنابراین مخاطبان مورد نظر خود را دارند.

 

شاید چند سال پیش شرکت ها به کسانی که زیر 25 سال داشتند برای درک کانال ها نیاز داشته باشند، اما اکنون که کانال های رسانه های اجتماعی در اکثر شرکت ها به خوبی درک شده است، آیا زمان آن نیست که اطمینان حاصل شود که این کانال ها توسط کارکنان بالغ مدیریت شوند؟

یافته های تحقیقات متعدد نشان می دهد که در مواجهه با بحران، بسیاری از افراد زیر 25 سال بیشتر به احتمال زیاد واکنش نشان می دهند و ممکن است در خصوص نام تجاری که نماینده آن هستند، کاملا آگاه نباشند. سوال واقعی این است که اکثر افراد زیر 25 سال، چشم انداز اجتماعی-اقتصادی و سیاسی را درک می کنند و می دانند چگونه می توانند بدون آسیب رساندن اعتبار نام تجاری موفق شوند.

بله، بعضی از افراد زیر 25 سال بالغ هستند و بیشتر در مورد رسانه های اجتماعی می دانند که بیشتر ما می توانیم رویای آن را داشته باشیم، اما نکته این است که افراد زیر 25 سال دیگر نباید به عنوان یک مدیر رسانه اجتماعی بکار گرفته شوند.

بنابراین سازمانها باید اطمینان حاصل کنند که هر کسی که حساب رسانه های اجتماعی خود را مدیریت می کند، بخشی از تیم روابط عمومی است و یا با آنها همکاری می کند…

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)