شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– کمپین جدید Colgate تلاش و کوشش مردم برای جمع آوری آب در برخی نقاط جهان را نشان می دهد. با باز نگاه داشتن شیر آب هنگام مسواک زدن، آب بی رویه هدر می رود.
در این آگهی چاپی می خوانیم: آبی که به مدت دو دقیقه شما آن را هدر می دهید تا حدی است که یک دختر بچه برای جمع کردن آن باید دو ساعت صبر کند.
آژانس های تبلیغاتی: Y&R نیویورک، Red Fuse
دست اندرکاران
مدیر اجرایی خلاقیت: گلوریا د لا گواردیا
مدیر خلاقیت: آنتونیو آریاس
مدیر خلاقیت: آرتورو گونی
مدیر هنری: رندی دیاز
نویسنده: بورخا ایزمندی
عکاس: آله بورست
رتوشگر: گابریل چوی
مترجم: مرضیه فروتن
www.bestadsontv.com
|
نظر بدهید