سه دلیل عمده برای استفاده از اطلاعیه مطبوعاتی

اطلاعیه های مطبوعاتی چگونه منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شوند؟ سه دلیل عمده وجود دارد که اطلاعیه های مطبوعاتی را برای فرایند جذب مخاطب هدفمند ایده آل نموده است.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| اطلاعیه های مطبوعاتی چگونه منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شوند؟ سه دلیل عمده وجود دارد که اطلاعیه های مطبوعاتی را برای فرایند جذب مخاطب هدفمند ایده آل نموده است.


دلیل اول، قدرت و اعتبار آنهاست. اطلاعیه های مطبوعاتی که به طور مستقیم از یک سازمان آمده باشند، به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، اعتبار می دهند.


دلیل دوم، قابلیت به اشتراک گذاری آنهاست. اطلاعیه های مطبوعاتی به معنای به اشتراک گذاشته شدن، استناد شدن، و تکثیر (تولید دوباره) در سراسر رسانه های اجتماعی و سایت های دیگر، می باشند.


دلیل سوم، توانایی آنها در هدایت ترافیک بازدیدها به سایت شما از طریق فرایند call-to-action، می باشد.


اطلاعیه های مطبوعاتی با توجه به دارا بودن این سه ویژگی، یکی از راه های ایده آل برای دستیابی به افراد بیشتر می باشد. (وندی مارکس)
 

منبع: فصلنامه کارگزار روابط عمومی، 1398، شماره52