نشست تخصصی روابط‌عمومی‌های ایدرو؛ تمرکز بر چابکی ارتباطات و ارتقای برند سازمانی
نشست برخط روابط‌عمومی‌های ایدرو با هدف هم‌افزایی، تقویت ارتباطات حرفه‌ای و تبیین راهبردهای جدید اطلاع‌رسانی برگزار شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نشست تخصصی و برخط روابط ‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با حضور مدیر ارتباطات این سازمان برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از ایدرونیوز، این نشست با تمرکز بر چابکی در ارتباطات، تعامل سازنده با رسانه‌ها و ارتقای برند ایدرو، به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد تا ضمن تسهیل مشارکت همکاران، هزینه‌ها کاهش یابد.

این جلسه فرصتی برای تبادل تجربه، هم‌افزایی و هماهنگی در اجرای سیاست‌های ارتباطی سازمان فراهم کرد.

پرهیز از انتشار اخبار تنش‌زا و پایبندی به اطلاع‌رسانی مسئولانه ، طبقه‌بندی دقیق اطلاعات سازمانی و رعایت ملاحظات امنیتی برای اطلاعات محرمانه ، تولید محتوای هدفمند برای مدیران عامل و بازتاب چهره‌ای فعال و پیشرو از ایدرو در افکار عمومی ، برجسته‌سازی نقش ایدرو در پیشبرد اهداف صنعتی کشور و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای جذب مخاطب و توسعه انتشار محتوا در فضای دیجیتال ، استفاده از ظرفیت همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی برای تقویت برند سازمان ، از جمله محورهای مورد تأکید در این نشست بود .

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/