ابزار جدید لینکدین برای بازاریابان؛ افزایش بازده تبلیغات با Company Intelligence API
لینکدین با معرفی ابزار Company Intelligence API، امکان تحلیل دقیق‌تر بازده تبلیغات و کاهش هزینه جذب مشتری را برای بازاریابان فراهم کرد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || لینکدین یک ابزار تازه به نام Company Intelligence API راه‌اندازی کرده است که به بازاریابان کمک می‌کند بهتر بفهمند تبلیغاتشان چه نتیجه‌ای دارد.

به گزارش شارا به نقل از سوشال مدیا تودی، این ابزار داده‌های مربوط به نمایش و کلیک تبلیغات را مستقیماً به نرم‌افزارهای مدیریت مشتری (CRM) می‌فرستد تا بتوان آن را با نتایج فروش مقایسه کرد.

با این روش، شرکت‌ها راحت‌تر می‌توانند ببینند کدام کمپین‌ها بیشترین اثر را دارند و سرمایه‌گذاری تبلیغاتی‌شان چقدر بازده داشته است.

لینکدین در شروع کار با پنج شرکت نرم‌افزاری همکاری کرده است. نتیجه آزمایش‌ها نشان داده که استفاده از این ابزار باعث افزایش ۲۸۷ درصدی دسترسی به شرکت‌ها، ۷۵ درصد رشد در سرنخ‌های بازاریابی و ۹۶ درصد رشد در سرنخ‌های فروش شده و در عین حال، هزینه جذب مشتری را ۴۳ درصد کاهش داده است.

به طور خلاصه، این قابلیت تازه می‌تواند برای بازاریابان به‌ویژه در حوزه کسب‌وکار به کسب‌وکار (B2B) بسیار مفید باشد و تصویری روشن‌تر از کارایی تبلیغات لینکدین ارائه دهد.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/