شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || ممکن است شما در حال آمادهسازی برای فصل پاییز باشید، و پلتفرمهای اجتماعی نیز همین مسیر را دنبال میکنند. از ویژگی تأیید مدرسه در تیکتاک گرفته تا ابزارهای هدفگیری تبلیغات متا برای تعطیلات، این هفته پلتفرمهای مختلف تغییرات مهمی را معرفی کردهاند که میتواند مسیر استراتژی ارتباطی برندها را تحتتأثیر قرار دهد.
متا
اضافه شدن فیلترهای زبان و منطقه با کمک ابزارهای هدفگیری هوش مصنوعی برای یافتن اینفلوئنسرهای مناسب در موقعیتهای جغرافیایی خاص.
ترکیب «نظرات سازندگان» به عنوان ابزار تأیید محصول در تبلیغات مشارکتی.
معرفی قابلیت جدید ترجمه صوت با هوش مصنوعی متا که بهطور خودکار صدای ویدیوها را برای مخاطبان بینالمللی ترجمه میکند.
اینستاگرام
افزودن معیار Retention برای Reels، که نقاط ریزش مخاطب را مشخص میکند.
امکان اتصال Reels به صورت سریهای مرتبط، مشابه قابلیت TikTok.
یوتیوب
اعطای نشانهای ویژه به کاربران وفادار در دهمین سالگرد یوتیوب موزیک (نظیر نشان «شنونده برتر»).
اجرای آزمایشی پاکسازی هوش مصنوعی روی ویدیوهای کوتاه برای رفع تاری، حذف نویز و بهبود وضوح.
لینکدین
بهروزرسانی قوانین نظرات برای مقابله با تعاملات جعلی و حسابهای رباتیک.
محدودیت در تعداد نظراتی که کاربران میتوانند در یک بازه زمانی مشخص ارسال کنند.
تیکتاک
معرفی تأیید مدرسه (دانشگاه) بهمنظور کمک به دانشجویان برای یافتن همکلاسیها و ایجاد ارتباطات معتبرتر.
این ویژگی میتواند تیکتاک را از یک اپلیکیشن سرگرمی به بستری برای ارتباطات تحصیلی و اجتماعی گستردهتر تبدیل کند.
📌 نویسنده: کورتنی بلکان
📌 منبع: PR Daily – Ragan Communications
📌 تاریخ انتشار: ۲۶ اوت ۲۰۲۵
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
#رسانه_های_اجتماعی, #اینستاگرام, #تیک_تاک, #متا, #یوتیوب, #لینکدین, #بازاریابی_دیجیتال, #استراتژی_شبکه_های_اجتماعی, #ابزارهای_هوش_مصنوعی, #تعامل_کاربر, #SocialMediaUpdates, #DigitalMarketing, #AItools
نظر بدهید