شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || شرکت ادلمن یک کمپین استراتژیک برای تبلیغ کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد (COP30) که قرار است در نوامبر در برزیل برگزار شود، طراحی و اجرا خواهد کرد.
بر اساس این قرارداد، ادلمن وظیفه دارد با تدوین یک روایت اقناعی، برزیل را بهعنوان رهبر جهانی در زمینه اقدام اقلیمی معرفی کند و دامنه ارتباطات را با مخاطبان بینالمللی گسترش دهد.
این شرکت همچنین راهبردی رسانهای در سطح جهانی را طراحی میکند تا تعامل با خبرنگاران، رسانههای بزرگ و افراد تأثیرگذار تقویت شود و پوشش رسانهای مؤثری برای COP30 حاصل گردد.
ادلمن طرحی برای تعامل فعال با ذینفعان تدوین میکند که همکاری با سازمانهای مردمنهاد، بازیگران بخش خصوصی و مذاکرهکنندگان کلیدی را در بر میگیرد. این طرح کمک میکند اشخاص ثالث بهعنوان مؤیدان معتبر روایت اقلیمی برزیل در COP30 نقش ایفا کنند.
بخشی از قرارداد شامل اجرای یک برنامه ارتباطات دیجیتال و بسیج عمومی است، همراه با جلسات توجیهی، تدوین نکات کلیدی برای سخنرانی و آموزش رسانهای برای تیم برگزارکننده COP30.
همچنین، یک برنامه جامع مدیریت ریسک برای پیشگیری از بحرانهای اعتباری پیشبینی شده که شامل پایش تهدیدهای بالقوه در حوزه شهرت و تدوین پاسخهای عملیاتی برای سناریوهای نامطلوب است.
ارزش این قرارداد هفتماهه که از ۲۱ ژوئیه اجرایی شده، معادل ۸۳۴,۸۵۰ دلار اعلام شده است.
نویسنده: کوین مککالی
منبع: O’Dwyer’s
تاریخ: چهارشنبه، ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۵
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
نظر بدهید