انتشار کتاب «ماهیت و کاربرد روش‌های کیفی در ارتباطات»
این کتاب مرجع، پژوهشگران حوزه رسانه و ارتباطات را با مبانی و کاربردهای روش‌های کیفی آشنا می‌کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب «ماهیت و کاربرد روش‌های کیفی در ارتباطات» نوشته کریستین دیمون و امی هالوی، با ترجمه دکتر عباس اسدی، روح‌الله وجدی هویدا و محمد اکبری توسط انتشارات علوم خبری منتشر شد.

به گزارش شارا، این اثر ارزشمند که از منابع مهم حوزه ارتباطات و رسانه به شمار می‌آید، به بررسی ماهیت، مبانی نظری و کاربرد روش‌های کیفی در پژوهش‌های ارتباطی می‌پردازد و برای دانشجویان و پژوهشگران علوم ارتباطات، رسانه و مطالعات فرهنگی راهنمایی علمی و عملی ارائه می‌دهد.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/