شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || جشنواره خلاقیت «شیرهای کن» که از روز دوشنبه آغاز میشود، نهفقط بهخاطر سواحل آفتابی و مهمانیهای شام مجللش، بلکه امسال بهواسطه یک بحث جدی وجودی در صنعت تبلیغات نیز برجسته خواهد بود.
سالهاست که مدیران تبلیغات نگران تسلط قریبالوقوع فناوری بر فرآیندهای خلاقانه بودهاند؛ تغییری که با جابهجایی قدرت از آژانسهای تبلیغاتی به غولهای فناوری که کنترل پلتفرمها را در اختیار دارند، همراه است. اکنون با حضور پررنگ شرکتهایی مانند گوگل، پینترست، اسنپ و آمازون که بهطور پیوسته ابزارهای تولید تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی میکنند، این نگرانی به واقعیت نزدیکتر شده است.
بهار امسال، تنشها افزایش یافت. گزارشهایی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت متا (Meta) بهزودی این امکان را برای تبلیغکنندگان فراهم میکند تا بدون دخالت آژانسها، تبلیغات خود را با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تولید کنند. این اتفاق ممکن است چشمانداز همکاری میان برندها و آژانسها را دگرگون سازد.
نویسنده: مارتی سوانت
تاریخ: ۱۴ ژوئن ۲۰۲۵
منبع: نیویورکتایمز (The New York Times)
#روابط_عمومی_در_متن
#سال_هوش_مصنوعی
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
◽️
نظر بدهید