بالن‌های گودیر پس از یک قرن هنوز طلای روابط‌عمومی‌اند | نماد آسمانی برند و ابزار بازاریابی بی‌همتا
بالن‌های گودیر، پس از صد سال، همچنان در خط مقدم روابط‌عمومی و بازاریابی هوایی جهان قرار دارند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بالن‌های تبلیغاتی گودیر همچنان پس از یک قرن، یکی از مؤثرترین ابزارهای روابط‌عمومی در جهان باقی مانده‌اند. این بالن‌ها که اولین نمونه آن در سال ۱۹۲۵ با نام «Pilgrim» به پرواز درآمد، از آن زمان تاکنون در ثبت تصاویر هوایی رویدادهای ورزشی بزرگ نقشی کلیدی داشته‌اند.

گودیر با راه‌اندازی بخش هوافضای خود در ۱۹۱۰، به‌سرعت جایگاهی معتبر در صنعت هوایی کسب کرد و در دهه‌های بعد ناوگانی از بالن‌های نام‌دار مانند Puritan، Volunteer و Defender را به پرواز درآورد.

گرچه در ابتدا هدف شرکت گودیر استفاده تجملی از بالن‌ها برای سفرهای لوکس بود، اما اکنون این پرنده‌های نمادین، بیشتر در خدمت روابط‌عمومی و تبلیغات برند قرار دارند. گودیر در حال حاضر ۴ فروند از ۲۰ بالن نیمه‌سخت‌بدنه موجود در جهان را در اختیار دارد که طراحی آن‌ها با همکاری شرکت زپلین آلمان صورت گرفته است. هر بالن ۲۵۰ فوت طول دارد و سرعت آن به بیش از ۱۱۲ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

در هفته گذشته، سه بالن گودیر در ایالت اوهایو برای گرامیداشت صدمین سالگرد برنامه بالن‌ها گرد هم آمدند. در این میان، بالن Wingfoot One نیز با رنگ خاکستری و سیاه اصیل Pilgrim بازسازی شد تا به اجداد و ریشه‌های خود ادای احترام کند.

نویسنده: سم آلارد (Sam Allard)
تاریخ انتشار: ۲۰۲۵ (بر اساس مناسبت صدمین سالگرد)
منبع: Goodyear PR / Akron Beacon Journal

#روابط_عمومی_در_متن

#سال_هوش_مصنوعی

انتهای پیام/