شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || روابط عمومی و امور بینالملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با کسب نشان مدیریت روابط عمومی در بیستوچهارمین دوره «جوایز طلایی روابط عمومی ایران» بار دیگر نقش برجسته و حرفهای خود را در عرصه ارتباطات سازمانی به نمایش گذاشت.
این موفقیت ارزشمند، نتیجهی تلاشهای مستمر، برنامهریزی راهبردی، خلاقیت در ارتباطات و پایبندی دقیق به اصول حرفهای روابط عمومی بوده است. کسب این نشان، گواهی است بر جایگاه تأثیرگذار روابط عمومی این شرکت در ارتقای برند سازمانی، ایجاد ارتباط اثربخش با ذینفعان و تبیین شفاف مأموریتها و دستاوردهای شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان.
جوایز طلایی روابطعمومی ایران، یکی از معتبرترین و تأثیرگذارترین رویدادهای تخصصی در حوزه روابطعمومی کشور بهشمار میرود. این جوایز با هدف ارتقای استانداردهای حرفهای، ترویج نوآوری، و ارج نهادن به تلاشهای خلاقانه و اثربخش، عملکرد نهادها، سازمانها و مدیران روابطعمومی را مورد ارزیابی قرار میدهد.
انتهای پیام/
نظر بدهید