شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || پریستینا آلفورد، روابط عمومیکار قدیمی، امسال آژانس روابطعمومی جدیدی به نام Alford & Co. تأسیس کرد. او در این آژانس قصد دارد «استاندارد جدیدی» را برای استراتژی برند و ارتقاء آن تعیین کند.
آژانس Alford & Co. Public Relations به عنوان یک عملیات از راه دور شروع شده است و هدف دارد دفتر خود را در هالیوود و ساحل شرقی آمریکا راهاندازی کند. آلفورد اعلام کرد که هدف بلندمدت او این است که فضایی حرفهای و سالم برای کارمندانش ایجاد کند تا فرصتها، آموزشها و پشتیبانیهایی را که در طول مسیر شغلی خود نداشته است، به آنها ارائه دهد.
او گفت: «من میخواهم این چرخه را برای افرادی که وارد این فضا میشوند بشکنم و راههایی پیدا کنم که تصویر روابط عمومی را به روز کنم.» آلفورد که بیش از ۱۵ سال در این حرفه فعالیت کرده است، گفت: «در حرفه من، دیدم که چقدر محیطی که در آن احساس امنیت میکنید و با همکارانتان دوست هستید، میتواند در رشد حرفهای شما و خلاقیت تیم تأثیرگذار باشد.»
آلفورد که پیش از این در دفتر DKC مشغول به کار بود و با برندهای بزرگ همچون BMW، هنرمندان مشهوری مانند اسنوپ داگ و سویت و و همچنین ورزشکارانی چون نایجل سیلستر همکاری داشته است، حالا قصد دارد با آژانس خود به فرهنگ و برندهایی که با سبک زندگی و فرهنگ مرتبط هستند، تمرکز کند.
تمرکز بر فرهنگ و تنوع
آلفورد در آژانس جدید خود میخواهد روی برندها و افرادی تمرکز کند که به سبک زندگی و فرهنگ نزدیک هستند، چرا که این حوزه را نقطه اشتراک بسیاری از صنایع مختلف میداند. او توضیح داد: «در طول حرفهام، من یک عمومیساز بودهام. فکر میکنم که این نقطه شروع است تا وقتی که بفهمید چه کاری میخواهید انجام دهید.»
او که خانوادهاش از نژادهای فیلیپینی، سیاهپوست و ژاپنی هستند، در ایجاد آژانس خود میخواهد از تجربیات مشابهی که در گذشته داشته است اجتناب کند: تنها اقلیت بودن در محیط کار و درخواست برای حل مشکلات تصویری شرکت. او در DKC، بخش فرهنگی را راهاندازی کرد که برندهای مربوطه را به مخاطبان نسلهای هزاره و Z معرفی میکند.
آلفورد گفت: «ماموریت من این بوده که در آژانسهایی که کار کردهام فضاهایی ایجاد کنم که در آن نیازی نباشد که یک شخص ارشد باشید تا در این فضا حضور داشته باشید.»
نویسنده: زین هیل
تاریخ: ۱۲ مه ۲۰۲۵
منبع: Los Angeles Business Journal
انتهای پیام/
نظر بدهید