درآمد تبلیغات جستجو در ایالات متحده با 15.9 درصد رشد به 102.9 میلیارد دلار رسید
درآمد تبلیغات جستجو در این سال 14.1 میلیارد دلار افزایش یافته است

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || گزارش سالانه درآمد تبلیغات اینترنتی نشان داد که تبلیغات جستجو در سال 2024 به 102.9 میلیارد دلار رسیده و شاهد رشد 15.9 درصدی نسبت به سال قبل بوده است.

 به گزارش شارا، به نقل از IAB و پیو، این نوع تبلیغات 39.8 درصد از کل هزینه‌های تبلیغات اینترنتی را به خود اختصاص داده است.

درآمد تبلیغات جستجو در این سال 14.1 میلیارد دلار افزایش یافته است که معادل رشد 15.9 درصدی می‌باشد. این میزان رشد، سه برابر رشد 5.2 درصدی سال 2023 است. جستجو همچنان بالاترین سهم بازار تبلیغات اینترنتی را دارا است.

انتهای پیام/