شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || اعتماد به تبلیغات در سطح جهانی 8 درصد کاهش یافته است. این کاهش در حالی رخ داده است که 71 درصد از برندهایی که درگیر مسائل اجتماعی هستند، اذعان دارند که از سوی مصرفکنندگان قدردانی میشوند. با این حال، بیش از نیمی از این برندها احساس میکنند که هنوز در تبلیغات کمتر دیده میشوند، که نشاندهنده وجود یک شکاف و قطع ارتباط بین برندها و مصرفکنندگان است.
به گزارش شارا به نقل از KLA، جنی پناکینی، شریک مدیریت در KLA، یک مشاور آفریقای جنوبی، توضیح میدهد که مصرفکنندگان به دنبال تأیید و توانمندسازی هستند و برندها باید با تقویت نمایندگی و مشارکت واقعی این شکاف را پر کنند. تحقیقات گروه Up&Up و KLA در این زمینه انجام شده است و به تحلیل تغییرات و تحولات زندگی مصرفکنندگان آفریقای جنوبی در پنج سال گذشته پس از قرنطینه کووید پرداخته است.
این گزارش همچنین بر لزوم افزایش ارتباط برندها با مصرفکنندگان در شرایط اقتصادی سخت و عدم اطمینان ژئوپلیتیک تأکید میکند. کسبوکارها باید در تلاش باشند تا از طریق تبلیغات و استراتژیهای هدفمند، توجه مصرفکنندگان را جلب کنند.
در همین راستا، مشکلات موجود در تبلیغات دیجیتال و هدر رفتن هزینههای آن نیز مورد بررسی قرار گرفته است. طبق دادههای موجود، 85 درصد از هزینههای تبلیغات دیجیتال به هدر میرود، زیرا بسیاری از تبلیغات به آستانه توجه 2.5 ثانیه نمیرسند.
این یافتهها نشان میدهد که برندها نیاز دارند تا استراتژیهای خود را بهروز کنند و با استفاده از دادههای دقیقتر و بهینهشده، ارتباطات خود را با مصرفکنندگان بازسازی کنند.
نویسنده: شارا به نقل از KLA
تاریخ انتشار: 10 آوریل 2025
منبع انگلیسی: KLA
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
نظر بدهید