مک‌دونالدز با استفاده از هنر هوش مصنوعی به سبک استودیو گیبلی در مکزیک با واکنش‌های منفی مواجه شد

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مک‌دونالدز مکزیک پس از استفاده از سبک هنری استودیو گیبلی در تبلیغات خود با واکنش‌های منفی شدیدی مواجه شد.

به گزارش شارا به نقل از Creative Bloq، این حرکت به دنبال روند تولید میم‌های سبک استودیو گیبلی توسط هوش مصنوعی در شبکه‌های اجتماعی انجام شد، که بدون اجازه از این استودیو انجام گرفت.

 استفاده از این سبک به عنوان ابزاری برای تبلیغات توسط یک شرکت جهانی مانند مک‌دونالدز باعث ایجاد موجی از اعتراضات در فضای آنلاین شد. بسیاری از کاربران به سرقت حقوق معنوی و استفاده از هوش مصنوعی برای خلق آثار هنری اعتراض کردند.

با توجه به سابقه همکاری‌های گذشته مک‌دونالد ژاپن با استودیو گیبلی، این اقدام بدون مجوز و استفاده از هوش مصنوعی باعث بروز نگرانی‌هایی در خصوص روابط آینده میان این دو برند خواهد شد.

انتهای پیام/