شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || پلتفرم پیشرو در بازاریابی اینفلوئنسر، گزارشی جدید تحت عنوان “گزارش اینفلوئنسر مارکتینگ: روندهای نوظهور 2025” منتشر کرده است که به بررسی استراتژیهایی میپردازد که شکلدهنده فاز بعدی بازاریابی دیجیتال خواهند بود.
به گزارش شارا به نقل از PR، بیست و چهار مارس 2025، این گزارش چهار روند اصلی را در بازاریابی تأثیرگذار مشخص میکند:
اعتماد به اصالت: مصرفکنندگان اهمیت زیادی به اصالت در ارتباطات میدهند و ترجیح میدهند با اینفلوئنسرهایی که تجربیات صادقانه و قابل ارتباط را به اشتراک میگذارند، تعامل کنند.
همکاری با اینفلوئنسرها: همکاری با اینفلوئنسرهای میکرو و نانو که مخاطبان وفادار و درگیر دارند، به سرعت در حال رشد است.
اجازه دهید جامعه شکل بگیرد: محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) میتواند تحولی در کمپینهای برند ایجاد کند و به اعتبار و تعامل بیشتر کمک نماید.
پیش از کمپینهای کوتاهمدت بروید: همکاریهای بلندمدت بین برندها و اینفلوئنسرها باعث ایجاد اعتماد و ارتباط عمیقتری با مخاطبان میشود.
استفان مایو، معاون فروش تریلر، اشاره کرد که برندها باید استراتژیهای بازاریابی خود را به سمت اعتماد، روابط بلندمدت و محتوای جامعهمحور سوق دهند.
این گزارش به برندهایی که به دنبال پیشرو بودن در دنیای دیجیتال هستند، بینشهای عملی ارائه میدهد.
انتهای پیام/
نظر بدهید