شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || بازار ابزارهای روابطعمومی در حال تجربه رشد سریع است که از تحلیلهای مبتنی بر داده، خودکارسازی ایجاد محتوا و تقاضا برای پلتفرمهای یکپارچه ناشی میشود.
طبق آخرین گزارش گروه IMARC تحت عنوان “بازار ابزارهای روابط عمومی: اندازه، سهم، روندها و پیشبینیها برای دوره 2025-2033″، اندازه بازار ابزارهای روابطعمومی جهانی در سال 2024 به ارزش 12.7 میلیارد دلار ارزیابی شده است و پیشبینی میشود این بازار تا سال 2033 به 28.9 میلیارد دلار برسد که نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) آن 9.12 درصد طی سالهای 2025 تا 2033 خواهد بود.
این گزارش به بررسی دقیق اندازه صنعت، روندهای تجاری، سهم بازار، عوامل رشد کلیدی و پیشبینیهای منطقهای میپردازد. همچنین، گزارش شامل تحلیلهای مهمی از جمله عوامل محرک و چالشها، فرصتهای رشد، بینشهای مالی، بهبودهای تکنولوژیکی و نوآوریها است. علاوه بر این، ارزیابی منطقهای بازار و تحلیل نمای رقابتی نیز در آن گنجانده شده است.
نویسنده: IMARC Group
تاریخ انتشار: ۲۸ فوریه ۲۰۲۵
منبع انگلیسی: open
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
نظر بدهید