شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– این موضوع تکراری است. همه اکنون صاحب نظر هستند. “عقیده” دیگر منطقۀ اختصاصی نخبگان تجاری یا رسانهای نیست.
دوست داشتن جمعیت مردمان به معنای درگیر کردن دنیای وسیعتری از افراد ذینفع در ایجاد آگاهی، تصمیمگیری و جوابگویی است.
این به معنی گوش کردن و نیز سخن گفتن است. به معنی واگذار کردن کنترل به کسانی است که واقعاً اکنون عقاید را شکل میدهند. رابطۀ جدیدی بین شرکت و شهروندان ذینفع آن وجود دارد. در همین جاست که بیانیه به طور مشترک ساخته و پرداخته میشود.
بنابراین، مهمتر از همه آن است که دوست داشتن جمعیت مردمان، ساز و کار سنجش و جوابگویی برای ارزش عمومی را تأمین میکند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید