تی‌بی‌دبلیوای به عنوان «آژانس جهانی تبلیغات سال ۲۰۲۴» برگزیده شد
نویسنده: تیم محتوای بیزینس وایر

این آژانس بخشی از گروه امنیکام (Omnicom) است که در ارائه راه‌حل‌های بازاریابی و فروش خلاقانه پیشرو محسوب می‌شود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌ عمومی‌ ایران (شارا) || آژانس تی‌بی‌دبلیوای/وُرلدواید (TBWA\Worldwide) به عنوان آژانس جهانی سال 2024 از سوی نشریه ادویک (Adweek) انتخاب شد. این انتخاب به دلیل نوآوری‌های آژانس در استفاده از هوش مصنوعی و ایجاد کارهای خلاقانه در سطح جهانی صورت گرفت. تی‌بی‌دبلیوای (TBWA) برای چهارمین بار از سال 2018 این عنوان را به دست آورد.

آژانس تی‌بی‌دبلیوای (TBWA) در سال 2024 بیش از 200 مشتری جدید جذب کرد و 20 مشتری اصلی را حفظ نمود، همچنین با 70 درصد از این مشتریان رشد داشت. یکی از عوامل موفقیت این آژانس، راه‌اندازی پلتفرم هوش مصنوعی خود به نام “هوش مصنوعی جمعی” بوده که با ترکیب خلاقیت انسانی و فناوری به تولید محتوای نوآورانه پرداخته و تأثیر بزرگی در صنعت تبلیغات گذاشته است.

این آژانس همچنین به خاطر کارهای فرهنگی منحصربه‌فرد خود شناخته شده است، از جمله تبلیغ “احساسات فازی” اپل (Apple) که برنده جایزه امی (Emmy) شد و همکاری با برند لی‌وایز (Levi’s) و بیانسه (Beyoncé) برای بازسازی تبلیغاتی نمادین. این کارهای خلاقانه کمک کرده است تا تی‌بی‌دبلیوای (TBWA) در سطح جهانی مطرح شود.

تروی روهانن (Troy Ruhanen)، مدیر عامل تی‌بی‌دبلیوای/وُرلدواید (TBWA\Worldwide)، اعلام کرده که این انتخاب افتخاری برای تیم تی‌بی‌دبلیوای (TBWA) است و این موفقیت را مرهون تلاش‌های خلاقانه و روزانه 11 هزار ذهن خلاق می‌داند. همچنین آلیسون ویسبروت (Alison Wisbrodt)، سردبیر اجرایی ادویک (Adweek)، گفت که تی‌بی‌دبلیوای (TBWA) به دلیل ارائه کارهای خلاقانه در سطح جهانی و توانایی در ایجاد توازن بین نیازهای جهانی و محلی، به این افتخار دست یافته است.

رایلی (Riley)، مدیرعامل جدید تی‌بی‌دبلیوای (TBWA) که از ژانویه 2025 آغاز به کار می‌کند، اظهار داشت که سال 2025 برای تی‌بی‌دبلیوای (TBWA) سالی پر از چالش‌های بزرگ خواهد بود و این آژانس قصد دارد به نیرویی بزرگ‌تر در صنعت تبدیل شود.

تی‌بی‌دبلیوای (TBWA) که از سوی مجله فست کمپانی (Fast Company) نیز به عنوان یکی از نوآورترین شرکت‌های جهان معرفی شده، برندهای معتبری همچون آدیداس (Adidas)، اپل (Apple)، مک‌دونالد (McDonald’s) و نیسان (Nissan) را در میان مشتریان خود دارد.

این آژانس بخشی از گروه امنیکام (Omnicom) است که در ارائه راه‌حل‌های بازاریابی و فروش خلاقانه پیشرو محسوب می‌شود.

نویسنده: تیم محتوای بیزینس وایر (Business Wire)
تاریخ انتشار: 17 دسامبر 2024
منبع انگلیسی: پی‌آر نیوزوایر (PR Newswire)
منبع فارسی: شارا

 دیسراپشن (Disruption)

انتهای پیام/