بازبینی مصوبات بودجه های روابط عمومی در مالزی

هدف روابط عمومی آشکار است. روابط عمومی تلاش می کند که نشان دهد همه چیز تحت کنترل کامل قرار دارد و قادر است که مسائل اقتصادی را در شرایطی که چشم اندازه های اقتصادی به شدت در حال تغییر هستند به پیش ببرد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) رئیس جمهوری داتوک سری نجیب رازک در باب بودجه سال 2015 گفت: این بودجه بسته به تلاش روابط عمومی است و متاسفانه ما در ارائه اعتماد به بخش مالی و جامعه سرمایه گذاری شکست خورده ایم.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این ارزیابی ها توسط پتالینگ جایا ام پی پوا انجام شده است. وی در بخشی از سخنرانی خود گفت: «هدف روابط عمومی آشکار است. روابط عمومی تلاش می کند که نشان دهد همه چیز تحت کنترل کامل قرار دارد و قادر است که مسائل اقتصادی را در شرایطی که چشم اندازه های اقتصادی به شدت در حال تغییر هستند به پیش ببرد.»

 

 با این حال، پوا گفت: بسیاری بخش ها از جمله بخش های اقتصادی محلی و بین المللی، تحلیل گران مالی، رهبران اقتصادی، و نمایندگان مجلس پاکاتان راکیات گروه هایی هستند که تقاضای مصرانه ای را برای بازبینی بودجه روابط عمومی خود در هفته های جاری ارائه داده اند.


سیاست مدار DAP علاوه بر این افزود که بازارهای مالی به نجیب پاسخی نه به طور فوری نشان دادند. این کار را به واسطه فروش پایین رینگیت تحقق بخشیدند. «به وضوح، تجدید نظر در بودجه 2015 و اعلام تجدید نظر در سیاستگذاری توسط رئیس جمهوری بسیار کوتاه تر از آنچه برای روبرو شدن با چالش های مالی چشم انداز سال جدید نیاز بوده انجام شده است.

 

در این چشم انداز قیمت نفت با کاهش میان 40 الی 50 دلاری برای هر بشکه روبروست. در حالیکه بحث داتوک سری نجیب ممکن نیست که ازنظر فنی اشتباه باشد که «ما در یک بحران قرار داریم.»، بازار به وضوح فکر می کند که ما ممکن است خودمان را درگیر کرده باشیم.»