تحول انسانی، راهبردی اساسی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌ عمومی‌ ایران (شارا) || در پنجمین اجلاس کارگروه علمی و نخبگانی روابط عمومی و رسانه بنیاد نخبگان استان آذربایجان شرقی، دکتر حمید صبری با تاکید بر لزوم تحول انسانی در حوزه روابط ‌عمومی گفت: «روابط عمومی‌ها باید چشم‌اندازی علمی در تراز ملت بزرگ ایران داشته باشند.»

به گزارش شارا، وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی علمی و نخبگانی در توسعه جایگاه روابط عمومی‌ها افزود: «با برنامه‌ریزی و تلاش‌های علمی و نخبگانی، می‌توانیم ارزش واقعی روابط عمومی‌ها را در سازمان‌ها اثبات کنیم.»

دکتر صبری تحول انسانی را مقدمه‌ای برای پیشرفت ابزارها و فناوری‌های ارتباطی دانست و تصریح کرد: «ما امروز نیازمند تحولی در انسان‌ها هستیم تا ابزارهای ارتباطی نیز به دست افراد متحول، توسعه یابند. این تحول باید از درون خودمان آغاز شود.»

وی در ادامه با اشاره به صفات برجسته امام مهدی (عج) از جمله خوداصلاحی، خودکاری و خودهدایتی، روابط عمومی‌ها را به الگوبرداری از این ویژگی‌ها فراخواند و تأکید کرد: «ما روابط ‌عمومی‌ها باید مهندس رفتار در جامعه باشیم و در مسیر خودسازی و اصلاح جامعه گام برداریم.»

انتهای پیام/