ناشران به دنبال احیای ارتباط با مخاطبان: واتس‌ اپ به عنوان پلتفرمی جدید برای انتشار اخبار

این تلاش‌ها بخشی از یک روند بزرگتر است که ناشران خبری سعی دارند با ایجاد روابط مستقیم با مخاطبان، از وابستگی به رسانه‌های اجتماعی کاسته و ترافیک بیشتری را به سمت وبسایت‌ها و برنامه‌های خود هدایت کنند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || به دلیل کاهش ترافیک سایت‌های خبری و کاهش درآمدهای تبلیغاتی به دلیل تصمیمات گوگل و فیسبوک برای کاهش برجسته‌سازی اخبار، رسانه‌ها به دنبال راه‌های جدیدی برای جذب مخاطبان هستند.

به گزارش شارا به نقل از نیویورک‌تایمز، کانال‌های واتس‌اپ، که به ناشران اجازه می‌دهد لینک‌ها و عناوین را مستقیماً به دنبال‌کنندگان ارسال کنند، به عنوان یکی از این راه‌حل‌ها ظاهر شده‌اند.

واتس‌اپ در میان کاربران بین‌المللی، به ویژه اسپانیایی‌زبانان، محبوبیت دارد و برخی ناشران مانند Noticias Telemundo توانسته‌اند تعداد زیادی از دنبال‌کنندگان را به خود جذب کنند. با این حال، برخی ناشران نسبت به استفاده مفرط از این کانال‌ها محتاط هستند، چرا که تجربه‌های قبلی با متا نشان داده است که این شرکت می‌تواند استراتژی‌های خود را به سرعت تغییر دهد.

این تلاش‌ها بخشی از یک روند بزرگتر است که ناشران خبری سعی دارند با ایجاد روابط مستقیم با مخاطبان، از وابستگی به رسانه‌های اجتماعی کاسته و ترافیک بیشتری را به سمت وبسایت‌ها و برنامه‌های خود هدایت کنند.

انتهای پیام/

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>