شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || این مقاله به مطالعهای از seoClarity اشاره میکند که نشان میدهد 96 درصد از پیوندهایی که گوگل در نتایج هوش مصنوعی نمایش میدهد، به محتوای اطلاعاتی مرتبط هستند.
به گزارش شارا به نقل از سیراندتیبل، این دادهها از بیش از 1 میلیون کلمه کلیدی مورد بررسی به دست آمده و نشان میدهند که بیشتر هدفگیریهای گوگل اطلاعاتی هستند، در حالی که مقادیر بسیار کمتری به اهداف معاملاتی یا ناوبری اختصاص دارند.
مارک ترافاژن این دادهها را در شبکههای اجتماعی مانند ایکس و لینکدین به اشتراک گذاشته و به ترکیب اهداف جستجو در صفحه اول نتایج برای کلمات کلیدی مختلف اشاره کرده است.
این اطلاعات میتواند برای متخصصان سئو و کسانی که در زمینه بهینهسازی محتوا کار میکنند، اهمیت زیادی داشته باشد، چرا که نشان میدهد گوگل در حال حاضر تمرکز زیادی بر ارائه محتوای اطلاعاتی در نتایج هوش مصنوعی دارد.
این بدان معناست که بیشتر نتایجی که کاربران دریافت میکنند، هدف اصلیشان ارائه اطلاعات است، نه انجام تراکنش یا هدایت به سایتهای خرید و فروش.
به طور کلی، گوگل بیشتر محتوای نمایش داده شده توسط هوش مصنوعی خود را به صفحاتی اختصاص میدهد که هدفشان ارائه اطلاعات به کاربران است، به جای صفحات مرتبط با خرید، تراکنش، یا ناوبری.
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
نظر بدهید