شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در دنیای بازاریابی رسانههای اجتماعی، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارها برای ارتباط با تصمیمگیرندگان و افزایش تعامل شناخته میشود. با بیش از ۱ میلیارد کاربر، از جمله ۶۵ میلیون تصمیمگیرنده تجاری و ۶۰ میلیون شرکت فعال، لینکدین به بازاریابان B2B کمک میکند تا به مخاطبان مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.
در کنفرانس جهانی بازاریابی رسانههای اجتماعی 2024، سه نکته کلیدی برای افزایش تأثیرگذاری عملکرد لینکدین شناسایی شد:
1. زمان مناسب برای ارسال پستها:
لینکدین توصیه میکند که ارسال بیش از یک پست در هر ۲۴ ساعت باعث رقابت با پستهای قبلی شما میشود. اگر نیاز به ارسال بیش از یک پست دارید، حداقل ۳ ساعت فاصله بین آنها ایجاد کنید. بهترین زمان برای ارسال پست، سهشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه بین ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر است. اما همیشه باید تحلیلهای صفحه لینکدین خود را برای بررسی رفتار مخاطبان مشاهده کنید.
2. محتوای مناسب برای پستها:
مهمترین نکته در موفقیت صفحات لینکدین، انسانی بودن محتواست. مخاطبان با افرادی که ارتباط برقرار میکنند، تعامل بیشتری دارند. همچنین از قانون 1-1-4 استفاده کنید؛ برای هر محتوای خود، یک محتوای دیگر از منابع معتبر و چهار محتوای نوشته شده توسط دیگران به اشتراک بگذارید. این رویکرد باعث تعامل بیشتر و جذب بهتر مخاطبان میشود.
3. ادامه مکالمه با استفاده از CTA (فراخوان برای اقدام):
استفاده از کلمات کلیدی مانند “نظر بدهید”، “ارسال مجدد کنید”، “دنبال کنید” و “ثبتنام کنید” در CTAها، به شما کمک میکند تا مکالمات با مخاطبان را فعال نگه دارید.
لینکدین علاوه بر اینکه پلتفرمی مؤثر برای بازاریابان B2B است، صفحات لینکدین نیز در گوگل ایندکس میشوند و این امر به بهبود سئو کمک میکند. بهینهسازی نمایه لینکدین با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و بنرهای مارکدار نیز به بازدیدکنندگان نشان میدهد که در جای درستی هستند.
نویسنده: الیزه بوکل
منبع انگلیسی: maccabee
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
نظر بدهید