تحلیل دانشگاه ژوهانسبورگ نشان میدهد که در عصر هوش مصنوعی، خدمات مشتری تنها با ترکیب هوش مصنوعی و تعامل انسانی به بالاترین کیفیت میرسد. این ...
انتصاب نسترن اسمعیلنیا در روابطعمومی هما، بخشی از رویکرد جدید مدیریتی برای تقویت ارتباطات، شایستهسالاری و توسعه برند ملی است. ...
پژوهش جدید نشان میدهد کمبود تجربه عملی، نبود ارتباط با متخصصان و محدودیت فرصتهای پرداختشده، اصلیترین موانع ورود نسل تازه ...
گزارش تحلیلی از دگرگونی روابطعمومی در آفریقا با محوریت کیم عبدل؛ استراتژیست نیجریهای که با روایتسازی دادهمحور، میکرواینفلوئنسرها، محتوای چندزبانه ...
دو متخصص برجسته سلامت هشدار میدهند که همکاری نهادهای سلامت با شرکتهای روابطعمومی وابسته به صنعت سوختهای فسیلی یک تناقض ...
یادداشت توبین هارشاو در بلومبرگ هشدار میدهد مدیرانعاملی که برای ساخت چهره رسانهای خود به هوش مصنوعی تکیه میکنند، اعتبار و اعتماد عمومی را به ...
گزارش «پایش ارتباطات اروپا ۲۰۲۵ ـ ۲۰۲۶» سه اولویت اصلی مدیران ارشد ارتباطات را معرفی میکند: ارزشهای سازمانی, مدیریت استعداد و نقش مربیگری. این گزارش ...
بر اساس گزارش جدید PR Newswire، بیش از نیمی از متخصصان ارتباطات از هوش مصنوعی برای تولید بیانیههای مطبوعاتی استفاده میکنند. این گزارش که در ...
واگذاری روزنامه تلگراف به لرد رادرمیر، مالک دیلیمیل، نگرانیهای گستردهای درباره کاهش تنوع رسانهای و تقویت جریان یکسویه در بریتانیا ایجاد کرده است. کارشناسان و ...
فناوری و هوش مصنوعی روابط عمومی
گزارش دیلویت از رفتار مصرفکنندگان آمریکایی نشان میدهد که پذیرش فناوریهای هوشمند در حال افزایش است، اما نگرانیهای جدی درباره سوءاستفاده، کاهش تفکر انتقادی و ...
پژوهش جدید JAMA نشان میدهد کاهش استفاده از شبکههای اجتماعی به ۳۰ دقیقه در روز طی یک هفته، میتواند اضطراب، افسردگی و بیخوابی جوانان را ...
ناتو و گوگلکلود با امضای قراردادی چندمیلیوندلاری در حال ایجاد یک ابر مستقل و فوقامن برای پردازش دادههای محرمانه و اجرای پروژههای هوش مصنوعی هستند. ...
هوش مصنوعی با تغییر نحوه جستوجو، تحلیل و روایتسازی، قواعد روابطعمومی را دگرگون کرده است. اکنون برندها باید بدانند که مدلهای زبانی تصویر آنها را ...





















