ضرورت توجه خاص روابط عمومی به اعتلای وفاداری و تعالی فردی سازمانی

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و راهبر فرودگاه مهرآباد تاکید دارد که باید محور فعالیت های روابط عمومی اعتلای وفاداری سازمانی و تعالی فردی باشد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)|| عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و راهبر فرودگاه مهرآباد تاکید دارد که باید محور فعالیت های روابط عمومی اعتلای وفاداری سازمانی و تعالی فردی باشد.
 
 ابراهیم مرادی در گفت و گو با روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: از رسالت های اصلی روابط عمومی می توان به ارتقای سطح فرهنگ و وفاداری سازمانی و نیز شفافیت در انتقال اطلاعات و پاسخگویی دقیق و به موقع اشاره کرد.
 
 عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه این شرکت، مادر تخصصی و متفاوت از سایر سازمان هاست، افزود: کارشناسان روابط عمومی شرکت باید با فعالیت های تخصصی واحدهای مختلف آشنا و مسلط به سطوحی از زبان انگلیسی باشند.
 
 وی با تاکید بر ضرورت توجه خاص روابط عمومی به توسعه فرهنگ سازمانی و ایجاد همدلی در کارکنان و مدیران شرکت گفت: روابط عمومی پیشانی شرکت است و باید به عنوان رکنی مستقل در ارتباط مستقیم با مدیرعامل و مدیران ارشد باشد تا بتواند سیاست ها و برنامه های مدیریت را به نحو صحیح به کارکنان و نیازها و دغدغه های کارکنان را نیز به مدیران منتقل کند.
 
 راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد در ادامه ضمن قدردانی از مدیریت و کارشناسان روابط عمومی در ستاد شرکت فرودگاه ها در ایام کرونا، اظهار داشت: ویروس کرونا صنعت هوانوردی را به شدت تحت تاثیر قرار داد و با توجه به کاهش درآمدها، روند اجرایی برخی پروژه ها با کندی مواجه شد. مراسم ها و جلسات نیز به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی به شدت کاهش پیدا کرد و در این میان نیز روابط عمومی که مسئولیت پوشش و انعکاس این فعالیت ها را داشت، طبیعتا تحت تاثیر قرار گرفت با این حال از وظیفه ذاتی خود غافل نشد.
 
 مرادی همچنین بر ضرورت افزایش تولید محتوا توسط روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در قالب برنامه های خلاقانه و باکیفیت، فیلم، کلیپ، گپ و گفت های صمیمانه با مدیران و کارمندان و نشست های رسانه ای تاکید کرد.
 
 راهبر فرودگاه مهرآباد همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با وظایف اصلی روابط عمومی فرودگاه ها را مورد توجه قرار داد