دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی

هدف ما رساندن روابط عمومی به جایگاه واقعی آن است بر همین اساس استراتژی و هدف­گذاری ما بر محور برقراری روابط صمیمانه و دوستانه با همه همکاران و پیشکسوتان نیروگاه و پیگیری مطالبات آنان متمرکز شده است.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| در آستانه روز خبرنگار نشست مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با کارکنان اداره روابط ­عمومی شرکت برگزار شد.
 
 به گزارش شارا، در این دیدار مهندس نعمتی ضمن ابراز رضایت و تقدیر از عملکرد روابط عمومی نیروگاه در حوزه ­های مختلف، بویژه در زمینه اطلاع­ رسانی، اظهار داشت: اطلاع­ رسانی پیرامون اقدامات و فعالیت­های سازمان یکی از رسالت­های مهم روابط عمومی است که شما در این بخش بویژه در انعکاس اخبار فعالیت­های انجام شده در نیروگاه در خصوص مبارزه با کرونا و اهدای محلول ضدعفونی کننده سطوح به سازمان­ها، نهادها و دستگاه­های اجرایی که با اقبال عمومی مواجه شد و بنابه آنچه که از بازخوردهای اجتماعی و عکس­العمل­ها و تقدیرهای مردمی شاهد هستیم، بسیار مناسب عمل کردید و موجب تغییر نگرش و ماندگاری این اقدام نیروگاه در اذهان مردم شدید.
 
 وی سپس به نقش روابط عمومی­ها در اقناع افکار عمومی و اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: در موضوع سوخت که یکی از موضوعات چالشی نیروگاه­هاست با تلاش­ها و اطلاع­ رسانی انجام شده هم­اکنون مردم، طرفداران محیط زیست و رسانه­ ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی به این اتفاق نظر و مفاهمه رسیدند که با خودکفایی کشور در تولید فرآورده­ های نفتی و بویژه بنزین حجم زیادی از مازوت نیز در پالایشگاه­ها انباشته می­شود که نیروگاه­ها به جهت رعایت ملاحظات زیست محیطی و ادله مختلف فنی آنرا به نفع سیستم نمی­دانند و هیچ تمایلی هم به مصرف آن ندارند ولی تا زمان تخصیص کامل سوخت گاز ناگزیر به تولید و تأمین برق مورد نیاز مشترکان با سوخت جایگزین هستند.
 
 نعمتی تقویت روابط درون و برون سازمانی و ایجاد حس اعتماد و انگیزه در کارکنان را از کارکردهای دیگر روابط عمومی عنوان کرد و گفت: اقتصاد صنعت برق متأثر از تعطیلی­ها و محدودیت­های ناشی از شیوع کرونا به شدت آسیب دید بنابراین باید به گونه­ ای عمل شود که این مشکلات به روزنه امید دشمنان و کسانی که مترصد فرصتی برای برهم زدن آرامش جامعه هستند تبدیل نشود.
 
 در ابتدای این دیدار سرپرست اداره روابط عمومی ضمن تشکر از حسن نظر و توجه مدیرعامل به روابط عمومی، گزارشی از فعالیت­ها و اقدامات و برنامه­ های آتی روابط عمومی ارائه نمود.
 
 مهندس سیدمیثم عمادی تقویت روابط درون سازمانی را موجب پویایی بیشتر سازمان دانست و گفت: هدف ما رساندن روابط عمومی به جایگاه واقعی آن است بر همین اساس استراتژی و هدف­گذاری ما بر محور برقراری روابط صمیمانه و دوستانه با همه همکاران و پیشکسوتان نیروگاه و پیگیری مطالبات آنان متمرکز شده است.
 
 وی همچنین ارتباط و همکاری متقابل روابط عمومی نیروگاه با صدا و سیما و اصحاب رسانه استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تعامل بسیار خوبی که بین روابط عمومی نیروگاه با خبرنگاران و اهالی رسانه برقرار شده است، دسترسی آنان به اخبار نیروگاه تسهیل و در حد وسیعی در رسانه­ های کشورمنعکس می­گردد.