
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| مدیریت درمان و روابط عمومی تامین اجتماعی هرمزگان میزبان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های استان هرمزگان بود.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان: صبح امروز 14 آبان ماه خانم رکن الدینی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با همراهی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان ضمن بازدید از واحد روابط عمومی و بررسی تجهیزات و عملکرد این واحد با مدیر درمان استان دیدار کردند.
خانم رکن الدینی در این دیدار ضمن تاکید بر جایگاه روابط عمومی به عنوان واحد مرجع اطلاع رسانی و پاسخگویی دستگاهها گفت: پیگیری عملکرد روابط عمومی ها ی استان از تاکیدات استاندار معزز است که روابط عمومی ها ی حرفه ای و فعال در استان با عملکرد سریع و اطلاع رسانی صحیح در آگاهی بخشی و پاسخگویی به جامعه پرتلاش ظاهر شوند.
مدیردرمان استان نیز ضمن تاکید براهمیت جایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: مراجعین و خدمت گیرندگان ما بیماران هستند و ما از هیچ کوششی برای ارائه خدمات به مراجعین دریغ نخواهیم کرد اما متاسفانه خدماتی که در درمان تامین اجتماعی ارائه می شود گاهی مورد کم لطفی قرار می گیرد، موارد برای مثال کم نیستند و متاسفانه فضای مجازی گاهی به هجمه های غیرواقعی بر سر یک موضوع دامن می زند.وی افزود: در هرحال پاسخ گویی و اطلاع رسانی بخصوص در برهه کنونی می تواند به جامعه کمک شایانی در بحث مطالبه گری و همچنین آگاهی از نحوه دریافت خدمات داشته باشد.
|
نظر بدهید