شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در جلسه شورای معاونین این اداره کل که با بررسی عملکرد اداره روابطعمومی برگزار گردید ، اظهار داشت: ایجاد اعتماد و تقویت مشارکت باید سر لوحه کار روابط عمومی باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران مهندس عباسعلی نجفی در این جلسه عنوان نمود: مهمترین رسالت یک روابط عمومی ، آگاه کردن مردم از تلاش ها و مشکلات سازمان جویا شدن نظرهای مردم و جمع کردن و انتقال آن به سازمان و ترتیب اثر دادن به آنها در برنامه ریزی های آتی به منظور رسیدن به رشد و توسعه بیشتر سازمان است.
وی در ادامه افزود: در دنیای امروز ، روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی می شوند و نقش آنها در انتقال مشکلات به مدیران دستگاه ها و اتخاذ روش های مناسب برای رفع آنها ضروری است .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت : روابط عمومی ها به عنوان نماد و آینه تمام نمای یک اداره محسوب می شوند و بی شک بی توجهی به جایگاه ویژه آنها آثار زیان باری را در پی داشته ، چرا که تامین رضایت مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی کار آمدی آنها را طلب می کند.
گفتنی است در این جلسه از کارکنان اداره روابط عمومی به جهت انعکاس مطلوب عملکرد و اقدامات گسترده در حوزه روابط عمومی با اهدا لوح و هدایایی از سوی مدیرکل تقدیر به عمل آمد.
|
نظر بدهید