نشست هم اندیشی روابط عمومی های شهرداری ساری و سازمان های تابعه

روابط عمومی شهرداری می‌بایستی از نیازهای شهروندان آگاه شده و فاصله میان این نیازها وسیاست‌گذاری‌های شهرداری‌ها را کاهش دهد و درنهایت فرآیند پاسخگویی را تسریع نموده تا بتواند افکار عمومی را متقاعد کند.

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری در نشست هم اندیشی روابط‌عمومیهای شهرداری و سازمان های تابعه گفت: روابط عمومی های شهرداری ساری، هدفمند و بر اساس برنامه‌ریزی مدون حرکت می کنند

ارتقای فعالیت واحدهای روابط عمومی، ارتباط مؤثر روابط عمومی با شهروندان، تحقق اهداف درون و برون‌سازمانی و بررسی چالش‌های حوزه شهرداری و ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات موجود ازجمله مواردی بود که در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های مناطق سه گانه و سازمان‌های تابعه با مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، در این نشست که صبح دوشنبه 14 مهر به میزبانی شهرداری منطقه 3 ساری برگزار شد، انسجام‌بخشی و هدفمندی واحد روابط عمومی باهدف ارتقای توسعه فعالیت‌های شهرداری و خدمات بهینه به شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

عباس رئیسی شهردار منطقه 3در این نشست بابیان اینکه روابط عمومی‌ها قلب تپنده هر سازمان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها بعنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش مهمی در ایجاد امیدواری و آرامش در جامعه دارند.

وی با تأکید بر اینکه اخبار مربوط به سازمان‌ها باید از حالت کلیشه‌ای و تکراری خارج و به سمت نوآوری و شناسایی مشکلات روز شهروندان تغییر جهت دهد، افزود: خبرها نباید مختص به پروژه‌های شهری باشد بلکه مشکلات و مطالبات مردم نیز می‌تواند در صدر اخبار سازمان‌ها به ویژه شهرداری قرار گیرد و به همان ترتیب حل مشکلات نیز دستور کار قرار گیرد.

حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، در این نشست با مهم برشمردن واحد روابط عمومی در ارتقای اهداف درون و برون‌سازمانی تأکید کرد: روابط عمومی های شهرداری ساری و سازمان های تابعه، هدفمند و بر اساس برنامه‌ریزی مدون حرکت می کنند.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی از ظرفیت‌های بالایی در تولید و نشر اخبار و دیگر فعالیت‌های این حوزه دارند، ادامه داد: استفاده از ظرفیت درون سازمانی و حذف برون سپاری از رویکردهای مهم شهرداری است؛ تحقق این موضوع در روابط عمومی شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه لازم اجراست.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری گفت: روابط عمومی شهرداری می‌بایستی از نیازهای شهروندان آگاه شده و فاصله میان این نیازها وسیاست‌گذاری‌های شهرداری‌ها را کاهش دهد و درنهایت فرآیند پاسخگویی را تسریع نموده تا بتواند افکار عمومی را متقاعد کند.

وی چارت سازمانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری را تشریح کرد و افزود: چارت اداری جدید ابلاغی بزودی اجرایی خواهد شد.

مرتضوی ادامه داد: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری به سه واحد ، روابط عمومی، ارتباطات و تشریفات با تفکیک شرح وظایف هریک تقسیم بندی شده است .

در این نشست، روابط عمومی های مناطق سه گانه و سازمان های تابعه به بیان عملکرد شش ماهه اول سال جاری و ارائه پیشنهادات خود جهت ارتقاء فعالیت ها در شش ماهه دوم پرداختند.