نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی

هادی یوسف پورآذری صبح روز یکشنبه در نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی برگزار شد، اظهار کرد: توانایی جذب و گفتگو با مردم یکی از نمادهای روابط‌عمومی موفق است که در دولت جدید به آن توجه بسیاری شده است.

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| عضو هیات مدیره و راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت روابط در جامعه کنونی گفت: بدون شک روابط عمومی و اطلاع رسانی دقیق می تواند گره گشای مشکلات باشد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ هادی یوسف پورآذری صبح روز یکشنبه در نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی برگزار شد، اظهار کرد: توانایی جذب و گفتگو با مردم یکی از نمادهای روابط‌عمومی موفق است که در دولت جدید به آن توجه بسیاری شده است.

وی با بیان اینکه کار روابط‌عمومی تخصص یک بعدی نیست بلکه امری چندوجهی است، عنوان کرد: روابط‌عمومی چند بعدی امری طبیعی و حرفه ای در تمام کشورهای دنیا است.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: وظیفه خود می دانم که ساختار روابط‌عمومی در ستاد و استان ها را تا حصول نتیجه پیگیری کنم و اعتقاد دارم در تمام نقاط کشور باید روابط‌عمومی ساختارمند وجود داشته باشد.

یوسف پورآذری ضمن اشاره به اهمیت تربیت متقابل در کار تخصصی و یاری رساندن به یکدیگر تاکید کرد: روابط‌عمومی با ایجاد فضای صمیمی در مسیر رشد و تعالی گام برداشته و تمامی کارکنان در این محور می بایست کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه لازمه کار در روابط‌عمومی، عشق و خلاقیت است، افزود: علم و تخصص در روابط‌عمومی هیچ پایانی ندارد و جزو معدود مهارت هایی است که همه روزه باید ضمن آشنایی با نرم افزارهای جدید خود را بروز نگه دارد.

راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها با تقدیر از حرفه ای گری و صمیمیت موجود بین کارکنان روابط‌عمومی این مجموعه گفت: این فضای صمیمی و همدلی حاصل سال ها تلاش و همکاری کارکنان در کنار یکدیگر و نیز مدیریت دقیق و حرفه ای آقای آقایی در راس مجموعه روابط‌عمومی است.

یوسف پورآذری ضمن اشاره به توانایی روابط‌عمومی این شرکت در حوزه های هنر و اقتصاد خاطرنشان کرد: ایجاد شرکت های تخصصی با محور فرهنگی و رسانه ای در کنار روابط‌عمومی می تواند برای شرکت فرودگاه ها ارزش افزوده داشته باشد.

وی در پایان روابط‌عمومی پویا را لازمه موفقیت هر مجموعه دانست و عنوان کرد: روابط‌عمومی هرگز ایستا و بی تحرک نیست لذا شرکت ها و ارگان های مختلف برای موفقیت هرچه بیشتر باید جهت پویاسازی و ساختارمند کردن هرچه بیشتر روابط‌عمومی اقدام کنند.

کارکنان روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها فداکار ترین و متخصص ترین نیروهای وزارت راه و شهرسازی هستند

سرپرست روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پیش از سخنرانی هادی یوسف پور آذری، دقایقی را به معرفی کارکنان شرکت روابط‌عمومی شرکت اختصاص داد و ضمن قدردانی از زحمات آن ها، کارکنان روابط‌عمومی شرکت را در بین تمام روابط‌عمومی های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، متخصص ترین و فداکارترین دانست.

یدالله آقایی صائم اظهار کرد: تمامی کارکنان روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها نه تنها در حوزه تخصصی خود در حال خدمات رسانی هستند بلکه بصورت چند بعدی و در چند جبهه مختلف فعالیت دارند.

وی ضمن حمایت از کارمندان زیر مجموعه خود تاکید کرد: امروز اعضای روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها باتوجه به تخصص و زحمات طولانی مدت خود در این مجموعه نیاز به تشکیل ساختار حرفه ای هستند.

قرآن بعنوان سر لوحه امور روابط‌عمومی قرار گیرد

رئیس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در بخشی از نخستین جلسه نشست رسمی کارکنان روابط‌عمومی با عضو هیات مدیره، با اشاره به آیات سوره آل عمران گفت: قرآن سرشار از پیام های مهم در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی است.

محمد عباسی با بیان اینکه قرآن باید بعنوان سرلوحه امور روابط‌عمومی قرار بگیرد؛ گفت: هم مدیران هم کارکنان روابط‌عمومی باید از اعمال و انتشار سخن کذب پرهیز کنند و همواره برای رضای خدا کار انجام دهند.