دومین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری جشنواره، جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی، الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در پرتال‌های سازمانی، ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی، قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی، محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری و تحلیل محتوای پیام های ارتباطی از جمله محورهای همایش تخصصی تولید محتوا اعلام شده است.

شارا: دومین همایش تخصصی تولید محتوا در فعالیت های انتشاراتی روابط عمومی همزمان با هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می شود.
 به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری جشنواره، جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی، الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در پرتال‌های سازمانی، ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی، قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی، محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری و تحلیل محتوای پیام های ارتباطی از جمله محورهای همایش تخصصی تولید محتوا اعلام شده است.
 اساتید، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان روابط عمومی تا تاریخ 25 اسفندماه سال جاری فرصت دارند خلاصه مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
 بدیهی است علاقمندان برای ثبت نام در این همایش می توانند با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.