برترین روابط عمومی های سفارتخانه های ایران بر اساس الگوی سئو پی آر

سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند.
در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10 روابط عمومی برتر سفارتخانه های کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تمام روابط عمومی های سفارتخانه های کشور به عمل آمده و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است. در صورتی که یک روابط عمومی سفارتخانه بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودش پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت خود اعمال کنند. شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادل میرشاهی (مشاور سئو پی آر)- در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10 روابط عمومی برتر سفارتخانه های کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود. جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند. بر این اساس، سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند. در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10 روابط عمومی برتر سفارتخانه های کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود. گفتنی است هیچ روابط عمومی سفارتخانه ای در ایران نمره کامل سئو پی آر را نمی گیرد و این طبقه بندی صرفا ارزیابی نسبی است. 10 روابط عمومی برتر سفارتخانه های ایران در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر 1. روابط عمومی سفارتخانه جهموری اسلامی ایران در کانبرا، استرالیا 2. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم، سوئد 3. روابط عمومی سفارتخانه ایران در قزاقستان 4. روابط عمومی سفارتخانه جهموری اسلامی ایران در لاهه، هلند 5. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان 6. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران، آنکارا، ترکیه 7. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک 8. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لیسبون، پرتغال 9. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن 10. روابط عمومی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی 10 روابط عمومی برتر گمرکات ایران در بازه زمانی میان مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر 1. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه، هلند 2. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلو، نروژ 3. روابط عمومی سفارت ایران، ایروان، آذربایجان 4. روابط عمومی سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در برزیل 5. روابط عمومی سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در پاکستان 6. روابط عمومی سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در وین، اطریش 7. روابط عمومی سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در ویلینگتون، نیوزلند 8. روابط عمومی سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در پرتغال 9. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم، سوئد 10. روابط عمومی سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در شیانگ مای تایلند 10 روابط عمومی برتر گمرکات ایران در بازه زمانی بلند مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر 1. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه 2. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا 3. روابط عمومی سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در پاکستان 4. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در برزیل 5. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئد 6. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، بریتانیای کبیر 7. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان 8. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتغال 9. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلو، نروژ 10. روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان، آذربایجان در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تمام روابط عمومی های سفارتخانه های کشور به عمل آمده و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است. در صورتی که یک روابط عمومی سفارتخانه بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودش پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت خود اعمال کنند. گفتنی است که پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روی سایت نتایج عکس می دهد و شرکت ها و سازمان ها بایستی به شدت مراقب تبلیغات موسسات سئو برای بهینه سازی سایت هایشان باشند. همچنین در این طبقه بندی مراد از کوتاه مدت فعالیت 2 ماهه سایت، میان مدت فعالیت 4 ماهه و بلند مدت فعالیت 6 الی 10 ماهه سایت است. منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)