شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| خرید ترکیبی – اختلاط کانالهای فیزیکی و دیجیتال در سفرهای خرید – در حال افزایش است زیرا عادات خرید مصرفکنندگان به دلیل ضرورت در طول همهگیری COVID-19 در حال تبدیل شدن به روال است.
تحقیقات جدید مؤسسه آیبیام نشان میدهد که خردهفروشان باید برای ملاقات با مشتریان در جایی که هستند، چابکتر شوند و تجربیات دیجیتالی و درون فروشگاهی را ادغام کنند.
یافته های کلیدی:
– 72 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که از فروشگاه به عنوان تمام یا بخشی از روش خرید اصلی خود استفاده می کنند.
– مهمترین دلایلی که پاسخ دهندگان برای بازدید از یک فروشگاه انتخاب می کنند عبارتند از لمس کردن و احساس کردن محصولات قبل از خرید (50 درصد)، انتخاب محصولات (47 درصد) و دریافت فوری محصولات (43 درصد)،
– 27 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که خرید ترکیبی روش انتخابی آنهاست.
این مطالعه همچنین نشان می دهد که پایداری از سال 2020 برای تصمیمات خرید مصرف کنندگان و اولویت های کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته است.
– مصرفکنندگان هدفمحور، که محصولات را بر اساس ارزشهایشان مانند پایداری انتخاب میکنند، اکنون بزرگترین بخش مصرفکنندگان مورد بررسی (44 درصد) هستند.
– 62 درصد از پاسخ دهندگان مایل به تغییر عادات خرید خود برای کاهش اثرات زیست محیطی هستند که این رقم در دو سال پیش 57 درصد بود.
– نیمی از پاسخ دهندگان می گویند که مایل به پرداخت حق بیمه برای پایداری هستند – میانگین حق بیمه 70 درصد. این تقریباً دو برابر حق بیمه سال 2020 است.
با این حال، شکافی بین قصد و عمل وجود دارد – تنها 31 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که محصولات پایدار بیشتر یا آخرین خرید آنها را تشکیل می دهند.
منبع انگلیسی: publicrelationstoday
منبع فارسی:
شارا – شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
ریچارد کاروفل | 20 ژانویه 2022 | روابطعمومی
|
نظر بدهید