شارا، زهرا بابازادگان– راه اندازی روابط عمومی بدون تامین بودجه بازاریابی و تبلیغات، امکان پذیر نیست البته می توان برای ترویج خدمت و محصول خود به رسانه ها تکیه کرد اما تنها راه نیست.
چهار اشتباه رایج روابط عمومی بشرح زیر می باشد:
1. تلاش برای ارائه همه چیز به همه
2. زندگی در یک پیله و انتظار کشف شدن
3. بمباران خبرنگاران و گرفتن هیچ نتیجه
4. تکیه صرف بر مطبوعات برای به دست آوردن پوشش رسانه ای.
مشق روابط عمومی(1)/ پنج گام مناسب برای شروع فعالیت در روابط عمومی
مشق روابط عمومی(2)/ ملزومات برقراری ارتباط اثرگذار با مخاطب
|
نظر بدهید