مشق روابط عمومی(3)/ چهار اشتباه رایج روابط عمومی

  

شارا، زهرا بابازادگانراه اندازی روابط عمومی بدون تامین بودجه بازاریابی و تبلیغات، امکان پذیر نیست البته می توان برای ترویج خدمت و محصول خود به رسانه ها تکیه کرد اما تنها راه نیست.
چهار اشتباه رایج روابط عمومی بشرح زیر می باشد:

1. تلاش برای ارائه همه چیز به همه

2. زندگی در یک پیله و انتظار کشف شدن

3. بمباران خبرنگاران و گرفتن هیچ نتیجه

4. تکیه صرف بر مطبوعات برای به دست آوردن پوشش رسانه ای.
 

 

 مشق روابط عمومی(1)/ پنج گام مناسب برای شروع فعالیت در روابط عمومی

 مشق روابط عمومی(2)/ ملزومات برقراری ارتباط اثرگذار با مخاطب