رونمایی 5 کتاب جدید روابط‌عمومی در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

در این مراسم از کتاب‌های مدیریت و برنامه‌ریزی روابط عمومی تجربه‌محور، استانداردهای تشریفات، مرا قانع کنید!، اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا رونمایی بعمل آمد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| 5 کتاب جدید روابط‌عمومی در مراسمی در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران رونمایی شد.
 

به گزارش شارا در این مراسم از کتاب‌های مدیریت و برنامه‌ریزی روابط عمومی تجربه‌محور، استانداردهای تشریفات، مرا قانع کنید!، اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا رونمایی بعمل آمد.

 

مدیریت و برنامه‌ریزی روابط عمومی تجربه‌محور


کتاب “مدیریت و برنامه‌‎ریزی روابط‌عمومی تجربه‌‏محور” (مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌‎عمومی ایران) بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 232 صفحه منتشر شد.

استانداردهای تشریفات


کتاب “استانداردهای تشریفات” تألیف دکتر احمد یحیایی ایله‌ای به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 306 صفحه منتشر شد.

مرا قانع کنید!


کتاب “مرا قانع کنید! (رازهای ترغیب)” تالیف نوآ جی گلداشتاین، استیو جی مارتین و رابرت بی سیالدینی و ترجمه حنانه باقریان به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 194 صفحه منتشر شد.

اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی


کتاب “اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” تالیف ژان والین و اَن گرگوری ترجمه موسسه کارگزار روابط‌عمومی و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 72 صفحه منتشر شد.

مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا


کتاب “مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا” به‌اهتمام مهدی باقریان و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 138 صفحه منتشر شد.

علاقمندان برای تهیه این کتاب‌ها می‌توانند با شماره 66567010(021) تماس بگیرند.

 

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19»، 12 اسفندماه 1399 در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار شد.