مقالات برتر سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران معرفی شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مقالات برتر سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران معرفی شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مقالات برتر سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران معرفی شد.


مقالات “تاثیر رسانه های نوین در تولید محتوا و انتقال پیام روابط عمومی” تالیف سیدحسین قوامی کارشناس ارشدعلوم ارتباطات اجتماعی، “نقش رسانه های اجتماعی در کارآفرینی سازمانی روابط عمومی” تالیف مشترک دکترغلام حسین حسینی نیا عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، حسین مهری و محمد حسن ترابی دانشجویان دکتری کارآفرینی، ” روابط عمومی دانش محور و گرافیک اطلاع رسان” تالیف محمد جواد محسن زاده دانشجوی دکترای فرهنگ و ارتباطات به عنوان مقالات برتر کنفرانس برگزیده شدند.

بنا به اعلام ستاد خبری کنفرانس، همچنین مقالات “نقش روابط عمومی ها در جوامع دانش محور” تالیف سمیه آقایان دانشجوی دکترای مدیریت رسانه، “رابطه روابط عمومی و مشتری مداری بر بهره وری سازمانی از دیدگاه کارمندان” تالیف مهندس محسن معظمی گودرزی و “بررسی تاثیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در افزایش سرمایه اجتماعی کارکنان، تالیف بهروز تقی محب برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس انتخاب شدند.