سخنران بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی: هوش مصنوعی، روابط‌عمومی نسل پنجم را رقم می‌زند

دکتر سعیدرضا عاملی، استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران، در سخنرانی خود در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی، به نقش هوش مصنوعی در تحول روابط‌عمومی و ویژگی‌های روابط‌عمومی نسل پنجم خواهد پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هوش مصنوعی، آن را راه‌حلی نوآورانه برای مواجهه با مشکلات اجتماعی و ارتباطی دانست و گفت: هوش مصنوعی خود یک روابط‌عمومی است که از جنس استاندارد شده، الگوریتم شده، شبکه‌ای شده، تابع منطق ریاضی و دارای ظرفیت هوش‌بری توانمند و یکپارچه است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دکتر سعیدرضا عاملی، استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران، در سخنرانی خود در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی، به نقش هوش مصنوعی در تحول روابط‌عمومی و ویژگی‌های روابط‌عمومی نسل پنجم خواهد پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هوش مصنوعی، آن را راه‌حلی نوآورانه برای مواجهه با مشکلات اجتماعی و ارتباطی دانست و گفت: هوش مصنوعی خود یک روابط‌عمومی است که از جنس استاندارد شده، الگوریتم شده، شبکه‌ای شده، تابع منطق ریاضی و دارای ظرفیت هوش‌بری توانمند و یکپارچه است.

دکتر عاملی با تأکید بر ضرورت تحول در روندها و رویه‌های روابط‌عمومی، هوش مصنوعی را عامل اصلی این تحول دانست و افزود: هوش مصنوعی از دقت کوانتومی، نظام راهبردی و راهبری فازی و قابلیت شبکه‌سازی‌های نظامند و تعریف همه جزییات وظایف روابط‌عمومی در قالب مشخص، قطعی و قابل پیش‌بینی برخوردار است و تحت چنین ظرفیتی، عملکرد روابط‌عمومی تغییر روندی و نمایی خواهد داشت.

وی در ادامه به مهارت‌های مورد نیاز برای کار با هوش مصنوعی، بویژه هوش مصنوعی مولد، اشاره کرد و گفت: پرامپت‌نویسی یا مهندسی فرمان‌دهی برای تولید محتوا در هوش مصنوعی مولد، از جمله این مهارت‌هاست. هوش مصنوعی مولد می‌تواند برای تولید ایده و انواع محتوای متنی، تصویری و ویدیویی در روابط‌عمومی‌ها مورداستفاده قرار گیرد و باعث سرعت بیشتر تولید محتوا، کاهش زمان تولید محتوا و کاهش هزینه تولید محتوا می‌شود.

دکتر عاملی در بخش پایانی سخنان خود به نسل پنجم روابط‌عمومی در پیوند با نسل پنجم کامپیوترهای کوانتومی پرداخت و گفت: روابط‌عمومی نسل پنجم با نسل‌های قبلی تفاوت‌های جدید دارد. روابط‌عمومی نسل پنجم از هوش مصنوعی سازگار با شرایط که از قدرت ریزپردازشی با قابلیت فازی و کوانتومی برخوردار است.

 

گفتنی است بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، ۸ و ۹ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.
 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در کنفرانس می‌توانند به وب‌سایت www.kpri.ir مراجعه کنند.

 

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی:
وب‌سایت کنفرانس روابط‌عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کارگاه آموزشی و عملی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
سومین جشنواره مردم‌داری ایران