چرا بسیاری از بانک‌ها دومین پلتفرم رسانه اجتماعی و موتور جستجوی بزرگ جهان را نادیده می‌گیرند؟

بر اساس تحقیقات هوروویتز، یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و دومین پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی با بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال ماهانه است که 81 درصد از بزرگسالان ایالات متحده را تشکیل می دهند.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| جای تعجب است که بسیاری از بانک ها یوتیوب، دومین پلتفرم رسانه اجتماعی و موتور جستجوی بزرگ جهان را نادیده می گیرند. یوتیوب می تواند یک کانال ارزشمند برای بازاریابی بانکی و ویدیوهای مشاوره باشد که تجربه مشتری و آگاهی از برند را بهبود می بخشد.
 
 در حالی که بسیاری از بازاریابان بانکی، یوتیوب را برای سرگرمی تماشا می کنند، تعداد کمی به طور کامل از این پلتفرم برای بازاریابی، مشاوره و معرفی موسسه خود استفاده می کنند.

پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدئو، فرصت قابل توجهی را برای بانک‌ها برای بازاریابی محصولات خود، ایجاد وفاداری و افزایش تجربه مشتری فراهم می‌کند.
 
 بر اساس تحقیقات هوروویتز، یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و دومین پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی با بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال ماهانه است که 81 درصد از بزرگسالان ایالات متحده را تشکیل می دهند.
 
 با این حال، تسلط بر یوتیوب ممکن است دشوار باشد و به ترکیب مناسبی از ارتباط، اعتبار و بهینه سازی جستجو نیاز دارد. کارشناسان می گویند تمایل به آزمایش و فرصت دادن به نتایج برای رشد، کلید موفقیت یوتیوب است.