رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی

در جشن ملی روز روابط عمومی که با حضور اساتید و صاحبنظران ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های کشور در تالاروحدت ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۱برگزارشد، از سه کتاب تخصصی ، توسط پروفسور عاملی دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از جمله “کتاب روابط عمومی و رسانه، دوست یا دشمن “نوشته موسی الرضا شبرنگی رونمایی شد.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| در جشن ملی روز روابط عمومی که با حضور اساتید و صاحبنظران ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های کشور در تالاروحدت ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۱برگزارشد، از سه کتاب تخصصی ، توسط پروفسور عاملی دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از جمله “کتاب روابط عمومی و رسانه، دوست یا دشمن “نوشته موسی الرضا شبرنگی رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی های کشور(شارا) در این کتاب کوشش شده است اهداف مشترک هردو حوزه روابط عمومی و رسانه‌ها ،نگرش‌ها و دیدگاه‌های صاحب نظران پیرامون چالش ها و مسئله‌های موجود میان این دو فعال عرصه اطلاع رسانی، بدون جانبداری مورد بررسی قرارگیرد.


برقراری پیوندی عمیق تر پس از آگاهی از شرایط وموقعیت هایی که هر یک در عرصه جامعه دارند نیز در زمره اهداف غایی ازتدوین و نشر کتاب قلمداد می شود.
نویسنده در مقدمه کتاب آورده است: فهم متقابل، ارتقای سطح بینش و مهارت ها و داشتن نگرشی فراتر از یک روابط عمومی و یک رسانه بودن، منجر به شکل گیری و آفرینش روابط رسانه ای ایده‌آل و در راستای منافع ملی کشور همیشه سرافرازمان خواهد شد.


این کتاب با قطع رقعی در ۲۰۰صفحه حاوی پنج فصل به تبیین و تشریح کارکردهای مشترک روابط عمومی ها ورسانه ها ، نگرش ها و وابستگی ها وآسیب شناسی روابط رسانه ای با بررسی وجوه مشترک از سوی انتشارات جلوه نوین منتشر شد.