شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| سازمانی که به دنبال ایجاد حضور آنلاین خود است نمی تواند سئو را نادیده بگیرد. این شامل متخصصان روابطعمومی نیز میشود که باید وبسایتها، بیانیههای مطبوعاتی، محتوای رهبری فکری، وبینارها و کانالهای اجتماعی خود را برای دید بهتر بهینه کنند.
در اینجا چند واقعیت وجود دارد که شما را تشویق می کند تا در استراتژی روابطعمومی خود تجدید نظر کنید و از قدرت سئو استفاده کنید.
– تحقیقات کافی نشان می دهد که اخبار و گزارش های جعلی سریعتر از اخبار غیردقیق منتشر می شوند. سئو می تواند به بهبود شهرت و اعتبار برند شما کمک کند و به شما زمان کافی برای پاسخگویی یا صدور بیانیه هایی برای مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست می دهد.
– همه روزنامه نگاران معتبر برای اطلاعات و بیانیه های مطبوعاتی در وب جستجو می کنند. از این رو، شرکتهای روابطعمومی باید دسترسی خود را به صورت آنلاین گسترش دهند و حضور خود را در جایی که روزنامهنگاران هستند بهبود بخشند.
– در این عصر که کاربران فعالانه در برابر دکمه های اشتراک گذاری و تبلیغات نمایشی مقاومت می کنند، متخصصان روابطعمومی باید به دنبال یک استراتژی یکپارچه روابطعمومی و سئو باشند که اطمینان حاصل کنند که نام تجاری تان در نتایج جستجو
ظاهر می شود.
– سئو از طریق بک لینک های معتبر و اینفلوئنسرها، اعتبار و اعتماد را بهبود می بخشد.
از این رو، یکی از قدرتمندترین راه هایی که کارشناسان روابطعمومی می توانند بر مخاطبان خود تأثیر مثبت بگذارند، اجرای تاکتیک های ساده سئو است.
سنگ بنای سئو
قبل از اینکه به “چگونگی” بهینه سازی محتوای روابطعمومی خود بپردازیم، درک دو عنصر اصلی سئو بسیار مهم است. این عناصر به شما کمک می کند تا به اهداف نهایی هر استراتژی سئو، افزایش ترافیک و بهبود رتبه و دیده شدن برند خود برسید.
جستجو در رتبه بندی
سئو از طریق تلاش هایی مانند استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، نوشتن ابرداده های توصیفی و برچسب گذاری تصاویر، دید محتوا را با موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بهبود می بخشد. رتبه جستجوی شما را تعداد افرادی که روی صفحه شما کلیک می کنند تعیین می کند.
برای افزایش رتبه جستجو، تیم سئوی شما باید بر روی سه حوزه تمرکز کند: ارتباط، اعتماد و سیگنال های کاربر.
بک لینک ها
هنگامی که نام تجاری شما با پیوندی به سایت شما ذکر می شود، اعتماد و اعتبار شما بهبود می یابد. این به نوبه خود رتبه شما را افزایش می دهد.
تاکتیکهای عملی برای سئوی سایت وردپرس شما
برخی از دلایلی که اکثر شرکت ها وردپرس را به عنوان CMS خود انتخاب می کنند، به دلیل رابط کاربر پسند، مقیاس پذیری، سهولت سفارشی سازی (همراه با مضامین و افزونه های آن)، امنیت و ظرفیت مدیریت انواع رسانه های مختلف است.
مهمتر از همه رایگان است!
CMS، با طراحی، سئو دوستانه است. با این حال، تنها راه اندازی وردپرس برای بهبود رتبه بندی کافی نیست. اگرچه CMS چندین ویژگی را ارائه می دهد که بهترین شیوه های SEO را ترویج می کند، هنوز باید از نحوه پیاده سازی آنها آگاه باشید.
منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید