7 مرحله برای ایجاد یک استراتژی قوی روابط‌عمومی

یک استراتژی قوی روابط‌عمومی به مخاطبان هدف شما خواهد رسید – این شامل کسانی می شود که هرگز نام تجاری شما را نشنیده اند تا کسانی که قبلاً از شما خرید کرده اند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| یک استراتژی قوی روابط‌عمومی به مخاطبان هدف شما خواهد رسید – این شامل کسانی می شود که هرگز نام تجاری شما را نشنیده اند تا کسانی که قبلاً از شما خرید کرده اند.

بدون استراتژی قوی روابط‌عمومی، اساساً چیزهایی را به دیوار می‌اندازید تا ببینید چه چیزی می‌چسبد و بدینوسیله هزینه، زمان و منابع شما از بین می رود.

هفت مرحله کلیدی برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی موفق وجود دارد:

– برنامه روابط‌عمومی خود را بسازید،

– مخاطبان خود را شناسایی کنید،

– اهداف خود را شناسایی کنید،

– ابزارها را انتخاب کنید،

– منابع موجود خود را بررسی کنید،

– کمپین رسانه ای برنامه ریزی کنید،

– و در نهایت، استراتژی خود را اجرا کنید.

منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)