4 نکات برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی بین‌المللی

یک استراتژی روابط‌عمومی با کیفیت بالا، موفقیت یک توسعه کسب و کار بین‌المللی را ایجاد خواهد کرد، بنابراین شما باید بهترین کمپین‌‎ها و مبارزات را سازماندهی کنید.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)||استیو کانوی | 15 نوامبر 2021 | روابط‌عمومی

کلید موفقیت در گسترش کسب و کار به یک بازار بین‌المللی، ساختن نام تجاری است. یک استراتژی روابط‌عمومی با کیفیت بالا، موفقیت یک توسعه کسب و کار بین‌المللی را ایجاد خواهد کرد، بنابراین شما باید بهترین کمپین‌‎ها و مبارزات را سازماندهی کنید.


اهداف خود را تعریف کنید

قبل از اینکه حتی شروع به تحقیق یا برنامه ریزی استراتژی خود کنید، ابتدا بهتر است که اهداف خود را تعریف کنید. بعد از مشخص کردن مجموعه ای از اهداف، مناسب ترین استراتژی را برای اهداف کسب و کار خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که اهداف شما باید قابل دستیابی باشند.


انجام تحقیقات بازار کامل

یک گام کلیدی برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی بین‌المللی، انجام تحقیقات بازار کامل است. قبل از انجام اقدامات اضافی، باید درک عمیق و جامع از بازار جدید داشته باشید.

هنگامی که تحقیقات بازار خود را کامل می کنید درک نیازهای منحصر به فرد مخاطبان هدف محلی و نحوه مخاطبان هدف بین‌المللی از بازار بسیار مهم است.

شما همچنین باید بیشتر در مورد سطح رقابتی که در برابر آن قرار دارید، تحقیق کنید.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد منابع رسانه ای قابل اعتماد نیز مفید است.


بهترین تکنولوژی را انتخاب کنید

تکنولوژی در هنگام برنامه ریزی و اجرای یک کمپین روابط‌عمومی بین‌المللی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. البته، از برخی از تکنولوژی هایی که برای کمپین های ملی استفاده کرده اید، غافل نشوید. با این حال، موفقیت مبارزات شما نیز به فن آوری های دیگر مانند سیستم های مدیریت ترجمه نیاز دارد.

جدول زمانی خود را برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی یک جدول زمانی یک گام مهم دیگر است که شما باید در تدوین یک استراتژی روابط‌عمومی بین‌المللی به آن توجه کنید.

 

شما مبارزات انتخاباتی خود را باید با توجه به جدول زمانی ادامه دهید. شما باید در طول این فرآیند بسیار دقیق باشید، زیرا این امر به شما کمک می کند تا کمپین های آینده را موثرتر مدیریت کنید.

هنگام ایجاد یک جدول زمانی برای استراتژی روابط‌عمومی بین‌المللی خود، باید تاریخ های مهم بین‌المللی و ملی را در نظر بگیرید.

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)