4 روش هوشمندانه برای افزایش آگاهی از برند

با توجه به رقابت سخت بین کسب و کارها، ضروری است که نام تجاری خود را به نمایش بگذارید. این تاکتیک به عنوان آگاهی از برند شناخته می‌شود. هدف از انجام این کار این است که مشتریان با پیام برند شما و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید آشنا شوند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| با توجه به رقابت سخت بین کسب و کارها، ضروری است که نام تجاری خود را به نمایش بگذارید. این تاکتیک به عنوان آگاهی از برند شناخته می‌شود. هدف از انجام این کار این است که مشتریان با پیام برند شما و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید آشنا شوند.

آگاهی از نام تجاری به معنای متمایز شدن در بین مردم است، و در این پست، برخی از بهترین نکات را یاد خواهید گرفت که به شما در انجام این کار کمک می کند:


1. پست مهمان در وب‌سایت‎‌های دیگر

باید به فکر پست مهمان در نشریات دیگر باشید تا آگاهی از برند ایجاد کنید و مشتریان جدیدی را هدف قرار دهید که ممکن است قبلاً هرگز با شرکت شما برخورد نکرده باشند. با انجام یک جستجوی سریع در گوگل، احتمالاً طیف وسیعی از وب سایت ها را خواهید یافت که پست های مهمان را می پذیرند. برخی ممکن است هزینه ای دریافت کنند، اما بسیاری از آنها یک همکاری متقابل را می پذیرند.


2. برچسب های ماشین

هنگام نشستن در ترافیک، راننده کار دیگری جز نگاه کردن به جلو ندارد. اگر دائماً از A به B سفر می کنید تا بدون نیاز به تلاش زیاد، برای برند خود آگاهی ایجاد کنید، باید از برچسب های سفارشی خودرو استفاده کنید.


3. بهبود سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از مؤثرترین ابزارها برای گسترش دامنه کسب و کارهای آنلاین و انتشار کلمات مثبت است – که برای هر کمپین روابط‌عمومی ضروری است. تکنیک‌های مختلف استفاده شده کمک می‌کند تا محتوای شما توسط مخاطبان بیشتری دیده شود و اطمینان حاصل شود که وب‌سایت شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارد.

 

کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌ها در سئو هستند – اینها معمولاً کلماتی هستند که پایگاه مشتریان شما برای یافتن محصولات و خدمات شرکت‌های متخصص در زمینه شما به دنبال آن هستند. آنها باید در محتوای وب سایت، پست های وبلاگ و توضیحات تصویر شما ادغام شوند تا به موتورهای جستجو کمک کنند شما را بسیار راحت تر کشف کنند.


4. یک برنامه ارجاع را شروع کنید

مشتریان وفادار بهترین حامیان شما برای معرفی نام تجاری می شوند. با این حال، همیشه اینطور نیست که آنها بدون انگیزه این کار را انجام دهند. برنامه ارجاع یکی از راه‌های تشویق مشتریان است تا با ارائه یک تخفیف یا محصول رایگان هر بار که یکی از مخاطبین با شما خرید می‌کند، شما را به حلقه‌های اجتماعی خود توصیه کنند. در نهایت، این یک بازی برد-برد برای دوطرف است.


 

منبع: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)