برگزاری جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی: فرصت‌های نوآوری و رقابت در حوزه ارتباطات

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرکل روابط عمومی و استانداری مرکزی از برگزاری جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی خبر داد و گفت: ۷۲ اثر برتر در سه رتبه اول، دوم و سوم انتخاب شده‌اند.

به گزارش تسنیم، آرش دانش نژاد، مدیرکل روابط عمومی و استانداری مرکزی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون دومین جشنواره تولیدات روابط‌ عمومیهای استان مرکزی، یادبود شهید علیرضا نهرمیانی در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی با عنوان “روابط عمومی توانمند، بسترساز وفاق، پرچمدار توسعه” و به یاد شهید والامقام علیرضا نهرمیانی، سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه ساعت 8:30 صبح در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره فرصتی برای نمایش توانمندی‌ها و خلاقیت‌های ارتباطی دستگاه‌های اجرایی و صنعتی با هدف ایجاد فضای رقابت سالم، هم‌افزایی، و معرفی برترین‌های حوزه ارتباطات استان و با حضور استاندار مرکزی، مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کشور و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، مدیران عامل شرکت‌های صنعتی و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

دانش‌نژاد تصریح کرد: بیش از 5000 اثر از سوی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های صنعتی استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که پس از داوری تخصصی توسط هیئت داوران، 72 اثر برتر در سه رتبه اول، دوم و سوم انتخاب شده‌اند که در مراسم اختتامیه این جشنواره، ضمن تقدیر از صاحبان آثار برگزیده، تندیس افتخار و لوح سپاس به آنان اهدا خواهد شد تا از تلاش‌ها و خلاقیت‌های آنان در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی قدردانی شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی ادامه داد: این جشنواره در قالب بخش‌های گوناگون برگزار می‌شود که شامل فضای مجازی (وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی)، عکس و فیلم روابط عمومی، کلیپ، تیزر، موشن‌گرافی، خبر و گزارش خبری، مصاحبه، محتوای رسانه‌ای و انتشاراتی مانند نشریه داخلی، بولتن، اینفوگرافی، بروشور و پوستر است. همچنین بخشی از جشنواره به نوآوری در روابط عمومی اختصاص دارد که محورهایی چون استفاده از هوش مصنوعی، نرم‌افزارهای نوین و تخصصی را شامل می‌شود.

وی عنوان کرد: مدیریت بحران، برندینگ، نظرسنجی و افکار سنجی اجتماعی نیز به‌ عنوان محورهای ویژه مورد توجه قرار گرفته‌اند که این جشنواره در پی شناسایی و معرفی روابط عمومی‌های فعال، خلاق، موفق و مؤثر در تحقق اهداف سازمانی خواهد بود. همچنین ایجاد انگیزه، بستر رقابت سالم، تبادل تجربه میان کارشناسان، سنجش توانمندی‌ها، و تولید محتوای با کیفیت از دیگر اهداف محوری این جشنواره محسوب می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی اظهار کرد: تقویت جایگاه روابط عمومی در مدیریت دستگاه‌ها، عرضه آثار فاخر، تحرک‌ بخشی به فعالیت‌های این حوزه و شناسایی همکاران مستعد و پیشتاز در زمینه ارتباطات از دیگر دستاوردهایی است که این رویداد دنبال می‌کند و جامعه هدف این جشنواره، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان مرکزی شامل دستگاه‌های اجرایی و بخش صنعت هستند که آثار این دو بخش به‌صورت مجزا داوری شده است.

وی افزود: در این دوره از جشنواره، 18 داور متخصص از حوزه‌های مختلف ارتباطات، رسانه، فناوری و روابط عمومی، آثار ارسالی را در بخش‌های گوناگون با دقت و نگاه کارشناسی ارزیابی کرده‌اند که با توجه به فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در 27 اردیبهشت، امیدواریم جشنواره امسال زمینه‌ساز هم‌افزایی بیشتر و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها در این حوزه باشد و فعالان روابط عمومی استان با حضور پرشور و مؤثر در این رویداد، سهمی مهم در تقویت جایگاه این حوزه در سطح مدیریت اجرایی استان ایفا کنند.

انتهای پیام/