3 نکته پیشرفته برای استفاده از سئو برای افزایش فروش

تا پایان سال 2021، انتظار می رود که تجارت الکترونیک به بیش از 4.88 تریلیون دلار به فروش جهانی کمک کند. اگر هنوز از بازاریابی دیجیتال و سئو به عنوان بخشی از تلاش های خود استفاده نکرده اید، فرصت‌های زیادی را از دست داده اید.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| همه مشاغل برای موفقیت به فروش نیاز دارند. در فضای مدرن، فروش رو به رشد مستلزم آن است که همه کسب‌وکارها حضور دیجیتالی قوی و تثبیت شده ای داشته باشند.

تا پایان سال 2021، انتظار می رود که تجارت الکترونیک به بیش از 4.88 تریلیون دلار به فروش جهانی کمک کند. اگر هنوز از بازاریابی دیجیتال و سئو به عنوان بخشی از تلاش های خود استفاده نکرده اید، فرصت‌های زیادی را از دست داده اید.

برخی از راه هایی که سئو می‌تواند برای کمک به افزایش فروش استفاده شود در زیر آمده است:

در استفاده از کلمات کلیدی هوشمند باشید

کلمات کلیدی هنوز بخش اساسی هر استراتژی SEO هستند. اگر در تلاش‌های سئوی خود از کلمات کلیدی استفاده نکنید، ممکن است مشتریان بالقوه هرگز نتوانند شما را با یک جستجوی ساده پیدا کنند. این یکی از دلایلی است که کلمات کلیدی را سنگ بنای هر استراتژی سئوی با کیفیت می دانند.

پس از انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر، باید آنها را در هر کجا که می‌توانید پیاده سازی کنید. این شامل محتوای شما، عناوین صفحات، صفحات وب، ابرداده ها، URL ها، توضیحات تصویر، عنوان ها و ایمیل ها می شود.

تولید محتوای با کیفیت را در اولویت قرار دهید

می‌توانید از چند طریق از محتوا برای افزایش فروش استفاده کنید. هنگامی که مشتری بالقوه در اینترنت برای اطلاعاتی درباره خدمات یا محصولی مشابه آنچه می فروشید جستجو می کند، صفحات وب، وبلاگ ها، پست های رسانه‌های اجتماعی و سایر محتوایی که برای پاسخ به این سؤالات ایجاد کرده اید را مشاهده می کند.

هدف شما باید پرورش و ایجاد محتوا به روش های مختلف باشد. می‌توانید وبلاگ ها، ویدیوها، اینفوگرافیک ها، پادکست ها، محتوای تولید شده توسط کاربر، وبلاگ های مهمان و موارد دیگر ایجاد کنید.

از رسانه‌های اجتماعی به طور موثر برای افزایش مخاطب خود استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی یکی از سریع ترین عناصر در حال رشد یک استراتژی مدرن و جامع سئو محسوب می‌شوند. این به این دلیل است که مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری از این پلتفرم ها برای تعامل با مشاغل و برندها استفاده می‌کنند.

تخمین زده می شود که حدود 80 درصد از مردم هنگام جستجوی محتوای جالب به فیس بوک مراجعه می‌کنند. این به این معنی است که فرصت زیادی برای دستیابی به مخاطبان جدید، جذب افراد جدید و ایجاد روابط طولانی‌تر با مشتریان وجود دارد.

فراتر از آن، رسانه‌های اجتماعی همچنین به شما کمک می‌کنند جنبه انسانی کسب‌وکار خود را نشان دهید. به لطف ابزارهایی مانند تبلیغات فیس بوک، می‌توانید از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی مستقیم استفاده کنید. همچنین می‌توانید از سایت‌های اجتماعی برای کمک به بهبود تلاش های خدمات مشتری خود استفاده کنید.

همانطور که می بینید، بیش از چند راه برای استفاده از سئو برای افزایش فروش و تجربه کلی مشتری وجود دارد. حتما نکات و اطلاعات ذکر شده در بالا را در ذهن داشته باشید که به شما کمک می کند تا به نتایج دلخواه خود دست یابید. آگاه بودن بهترین راه برای رشد کسب‌وکار و فروش شماست.

 

 

نویسنده: کوین گاردنر | 9 دسامبر 2021 |

 

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران