3 نکته برای ایجاد یک تصویر برند قوی و قابل اعتماد

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید تصویر برند ثابتی را اعمال کنید که کسب و کار شما را تشویق می کند تا در نور مثبتی که شایسته آن است دیده شود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| نکاتی برای ایجاد یک تصویر برند قوی و قابل اعتماد که مشتریان بتوانند به آن اعتماد کنند:

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید تصویر برند ثابتی را اعمال کنید که کسب و کار شما را تشویق می کند تا در نور مثبتی که شایسته آن است دیده شود.

1. تصاویری جذاب و منحصر به فرد

از کمک یک طراح استفاده کنید و معتقدید که برای کسب و کار شما مناسب است. در فرآیند تنظیم دقیق دارایی های بصری مانند لوگو و صفحات وب عجله نکنید، در غیر این صورت در معرض خطر برندسازی قوی قرار خواهید گرفت.

2. لحن قوی صدا

هر نسخه ای که در هر پلتفرم متعلق به کسب و کار شما نمایش داده می شود، مانند صفحات وب، رسانه های اجتماعی و بازاریابی چاپی سنتی، باید سازگار و به خوبی در نظر گرفته شود.

3. اعتماد به نفس آرام

اگر می خواهید به مشتریان اطمینان دهید که تجارت شما ارزش تعامل با آنها را دارد، اجازه دهید محصولات و خدمات شما صحبت کنند. با یک تصویر برند و یک محصول با کیفیت، بقیه موارد در جای خود قرار می گیرند.


 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
استیو کانوی | 10 فوریه 2022 | روابط‌عمومی