3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید

بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که شما وقتی را برای تحقیق در مورد مخاطبانتان اختصاص دهید و برای تاثیر گذاری بر روی آنها به صورت انفرادی (شخص سازی) عمل کنید.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)||مترجم|سیاوش روزی|| در اینجا سه روش برای ساختن استراتژِی تاثیرگذار بازاریابی بیان شده است:

1. روابط رسانه ای را جدی بگیرید.

 

بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که شما وقتی را برای تحقیق در مورد مخاطبانتان اختصاص دهید و برای تاثیر گذاری بر روی آنها به صورت انفرادی (شخص سازی) عمل کنید.

2. انتظار نداشته باشید که همه تاثیر گذاران علاقه مند باشند.


حتی با تحقیقات گسترده، بعید به نظر می رسد که همه تاثیر گذارانی که انتخاب کرده اید تمایل داشته باشند از محصول شما استفاده کنند یا آن را به اشتراک بگذارند، پس در خصوص انتظارات خود واقع گرا باشید. شما انتظار ندارید که همه ی خبرهای رسانه ای منجر به یک خروجی منحصر به فرد شوند و همین مفهوم در خصوص تاثیر گذاران بازاریابی نیز صادق است.

3. مشارکت، تعامل و پیگیری


زمانی را به مشارکت، تعامل و پیگیری نتایج تان اختصاص دهید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)