شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| در اینجا سه روند روابطعمومی در سال 2022 وجود دارد:
روابطعمومی ویدیویی زنده
موج جدید محبوبیت مرتبط با ویدیوی زنده یکی از روندهای روابطعمومی است که در آینده نباید از دست داد. برای بسیاری از شرکتها، روابطعمومی ویدیویی زنده به یکی از محبوبترین استراتژیها برای تبلیغ برندهایشان و جلب توجه عمومی تبدیل شده است.
هوش مصنوعی در روابطعمومی
هوش مصنوعی (AI) به کسبوکارها این امکان را میدهد تا نتایج بهتری را سریعتر تولید کنند. روش دیگری که هوش مصنوعی در صنعت روابطعمومی به کار میرود، ایجاد یک محیط مجازی جدید و کمک به کسبوکارها در توسعه استراتژیهای برند جدید است.
رویدادهای مجازی
در نتیجه همه گیری کووید-19، رویدادهای فیزیکی جای خود را به رویدادهای مجازی داده اند. خوشبختانه، صنعت روابطعمومی با این تغییر بی سابقه به راحتی برخورد کرد و هرگز به گذشته نگاه نکرده است. بسیاری از کسبوکارهای روابطعمومی یک پلتفرم یکپارچه برای مشتریان خود فراهم کردند تا حتی زمانی که هیچ رویداد فیزیکی برگزار نمیشد، با هم ارتباط برقرار کنند. این نیز یکی از روندهایی است که چندین شرکت روابطعمومی برای حفظ عملکرد کسب و کار خود دنبال خواهند کرد.
از آنجایی که چشم انداز روابطعمومی به طور مداوم در حال تغییر است، بسیار مهم است که از آنچه در صنعت می گذرد مطلع باشیم. همراهی با روندهای فعلی می تواند به شما در ایجاد استراتژی های بی عیب و نقص و مدیریت کارآمدتر کسب و کارتان کمک کند.
منبع: bizcommunity
منبع فارسی:
شارا – شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
ایمی کلارک | 18 ژانویه 2022 | روابطعمومی
|
نظر بدهید