2017 چه سالی برای روابط عمومی ها خواهد بود؟

2017 سالی خواهد بود که شرکت‌ها و سازمان ها نسبت به رویکرد خود در حوزه رسانه اجتماعی تجدید نظر می‌کنند،‌ در پیام‌های خود به روشنی مردم را فرامی‌خوانند و به عنوان سنجشی برای میزان موفقیت دست می‌یابند.

1. موبایل،‌ موبایل
 وب‌سایت‌های شرکت‌ها و سازمان ها باید قابل استفاده در ابزارهای گوناگون و دارای محتوای مربوط به موبایل باشند. باید اطلاعات مفید به هنگام حرکت در اختیار مخاطبان و مشتریان قرار گیرد.


2. تصویرسازی داده‌ها
 ارائه صفحات گسترده و نکته به نکته دیگر جایی نخواهد داشت و زمان گزارش‌دهی دیگر به سر آمده است. درک و جذب گزارش‌های جذاب تصویری برای تمام سطوح سازمانی آسان‌تر خواهد بود.


3. به اشتراک گذاشتن اخبار جالب
 این موضوع به ما می‌گوید که آن دسته از متخصصان ارتباطات و روابط عمومی که به دنبال نشر اطلاعیه رسمی و پیام‌های سنتی هستند جای خود را به متخصصانی می‌دهند که در کار با ابزارهای مولتی‌مدیا جهت به اشتراک گذاشتن اخبار به‌یادماندنی مهارت دارند.


4. تجدید نظر نسبت به رویکرد در حوزه رسانه اجتماعی
2017 سالی خواهد بود که شرکت‌ها و سازمان ها نسبت به رویکرد خود در حوزه رسانه اجتماعی تجدید نظر می‌کنند،‌ در پیام‌های خود به روشنی مردم را فرامی‌خوانند و به عنوان سنجشی برای میزان موفقیت دست می‌یابند.

 

موفقیت نیازمند صرف زمان و منابع کافی است،‌ اما اگر روابط عمومی از منابع کافی برخوردار نباشد و همانند یک کانال دیگر به آن نگاه شود،‌ صرف هر میزان زمان و بودجه نیز کمکی نخواهد کرد.
 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)